"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, November 18, 2011

Jom Kenal Top 10 Malaysian Youtubers !




P/s : Aku dah letakkan link official youtube channel setiap youtubers di atas..

Mat lutfhi berada di tangga keatas berbanding youtubers yang lain.. Tahniah matlutfhi.. aku akan sentiasa menyokong video kau...  apa yang menarik dalam video ko adalah gaya bahasa utaqa ko memang asli! memang kedah bangga r dapat rakyat mcm kau.. Setiap video ada input yang boleh aku ambik.. dan muka yang agak comey mengalahkan gadis korea yang xbley blah tu kan# wohoo! aku xcakap.. aku juz taip jea..  dan  ada jugak orang cakap muka kau mcm Eunhyuk -Super Junior..  haish! eunhyuk tu jgn memain k.. dia bias kpop lover tuh.. nak kata ada rupa mcm kau ada la sikit.. mirip la jugak.. aku kasi 30% mirip mcm kau.. ;D  pepun.. sekali lagi. video ko memang sangat kelakar dan xmenyesal aku download semua video ko weys.. teruskan buat video k ;p


Eunhyuk-Super Junior

Vs

Matlutfhi


#Sudah.. tinggalkan cerita Matlutfhi.. nanti xtidur malam plak aku.. tersebut-sebut nama dia dalam mimpi.. adus! kantoi dengan adik aku.. kang naya aku kena bahan esok pagi dengan budak kecik tu.. so stop it!..  Selain Matlutfi.. aku layan Anuar Hadi! sebenanya aku kenal anuar dulu sebelum Matlutfhi.. yeah! suka dengar Anuar speakenggg bi.. memang fluent arh! dan selepas itu baru aku kenal Maria Elena.. Maria seorang gadis youtube yang sangat happening! she love to laugh, she master in making weird face! n she stailo too! ..

#

Tidak ketinggalaan jugak dengan Kyopropaganda! aku baru layan diorang ni.. budak-budak Uitm yang kreatif dan berbakat dalam pembikinan humor dalam video..  video diorang lebih kepada parody (buat aksi yg sama seperti dalam sesebuahdrama/filem)

kyopropaganda !

Nota Jjinbbang : Propaganda.. apa kata korang buat parody drama korea! Oits.. comperm ramai lagi gegirl subscribed korang dalam youtube ;D

2 comments:

  1. matluthfi comel kan, tp sama ngan eunhyuk ke? hahaha
    nasib baik x sama cam donghae, ngeeeee

    ReplyDelete
  2. sampai sekarang masih tak tau persamaan mat luthfi ngan hyukjae ! ahaha ... tapi , dia memang best !

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !