"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, April 29, 2012

Hilangkan stress di sungai petani


Assalamualaikum dunia !
~smile~

Kenangan yg lepas adalah sesuatu yg sangat bernilai dan dunia realiti adalah berbeza dengan dunia kebenaran .
Pada 27.4.2012 @ jumaat yg lepas aku telah menghabiskan masa-masa berharga aku dengan kekawan yg sporting habis di sungai petani, kedah. Gerak ke sana menaiki kereta sewa yg dipandu oleh aku dan jannah = sewa 2 buah kereta = myvi dan proton saga. proton saga aku yg pandu dan jannah sebaliknya.



Bergerak dari Alor setar dalam pukul 8.30 pagi dan sampai sp dalam pukul 9.30 jugak r.masuk highway xdalah jauh sangat.. so bawak kereta dlm keadaan steady jea. destinasi pertama kiteorang semestinya tempat shopping yo! sampai sana jea terus cari kedai makan sebab perut dah terlalu lapar.. mungkin pagi di sp masih muda so perut pun sibuk berkocak nak rasa makanan dari sp. cis xguna betul!. jadi kiteorang pun singgah la makan dekat kedai mamak dalam tesco..sambil-sambil tengah tunggu makanan sampai sempat lagi dok main kenyit-kenyit mata dgn tauke mamak restoren.. kononnya harap dapat makan free lah! perhh! last2 bini tauke mamak tu jengel mata kt kiteorang balik.. perh! dasyat! kalah mata sparta jong kook! haha.. ok aku gurau ;)



Penat la nak cakap banyak walaupun xkeluar suara aku pun kat sini. jadi persilakan diri anda untuk usha gambar aku bercuti di sungai petani bersama kekawan kolej . 

sesampainya di Lembah Bujang.

aku dan mereka di lembah bujang

Hoi.. sakit laa bahh! derr ;)


Baru perasan yg aku xlayak jadi model pencuci muka garnier sebab muka berminyak gilerr ! bhaii!

Nanti kahwin nak phototshoot kat jabatan ni. boley?

Yeah.. itu V-pose aku! yg belakang tu menyebuk jea..

weh, exclly masa ni aku dah semput panjat tangga ni.. tp bergambar berlagak macam  baru start nak naik.. semuanya fake jea! ahaha ;)

xnak komen. kalau ditanya baru aku jawab.

''yana.. ko xpakai kasut ek?''



jangan ckp aku layak jd model gigi k ! 

Perhh! inilah gambar yg aku excited nak upload.. semua kat atas tu girl kan?! dah tahu tanya lagi.. no boy in this area. 

Bongok! sakit dohh!.. xguna betul

Inilah tempat feveret aku bila sampai jea dekat mana2 mall. mesti nak urut ! tp awat muka xurut sekali?.. haih membazir duit aku jea

dlm muzium lembah bujang ! eh.. tetiba?

kali ni berdiri pulak !. eh tetiba?


Depan muzium lembah bujang. masuk free of charge tau sebab kiteorang semua comel so dia kc free jea kat kiteorang.. untungkan?.. hik3.ok! sumpah aku tipu.. sebenarnya memang masuk x kena bayaran pun. xkisahla sesiapa pun.. asalkan manusia.best kan.. huhu. majulah kedah untuk Malaysia. yeah!

Peace ! bye.





See u next entry!


 aku dah busy dengan study week minggu depan. 7/5/12 aku  dah start final exam. 


Shitt! aku asyik nangis jea bila tengok kdrama love rain dan king two heart !


2 comments:

  1. hai... nak tnya.. awak sewa kereta kat mana ye? sbbnya sy pn nak sewa kereta jgk. nk pg ke alor setar..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !