"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, May 15, 2012

Jitra 1# The Beginning


Assalamualaikum,


Teori,  dan semua segala datuk moyang exam dah habis.. totally! now, aku hanya habiskan sisa baki sem dengan posting praktikal di klinik kesihatan. semalam selepas habis jea final osce aku terus berangkat dari kolej ke asrama di kk dengan bawaan bas kolej. sampai asrama dlm pukul 5pm. dan hari ni aku dah start masuk kk. yeah! 


Keadaan bilik di asrama kolej sebelum berangkat ke asrama kk

bercerita dalam bas bersama mereka

Aku dan dia di malam hari bersama di ATM. pakaian belasah jea. mls nak peduli

~malam~

~Lapar~


Asrama aku kat kk sini dekat sangat dgn bandar . yeah ! aku dah bebas sekarang.


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !