"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, May 20, 2012

Jitra 2# Tasik Jitra dated !


Assalamualaikum,

Dalam kehidupan kalau xmengeluh memang x avengers kan. grrr. aku sekarang tengah praktikal komuniti di jitra. tinggal di asrama berdekatan. yang bangangnya aku tertinggal broadband aku derr kt asrama kolej.. so aku kat jitra sekarang mcm hidup xda kuasa la nyah ! boleh pulak aku tertinggal bb yea yg dah mcm separuh kehidupan aku.. heh.. memang bangang la! yea. memang bangang!


pada 17/5/12 yang lalu eh. aku gerak jalan-jalan g tasik jitra. tasik jitra ni macam tempat rekreasi yang agak femes jugak ah. femes kat area sini jeala. hari tu hari khamis. klinik tutup pukul 3.30 so aku balik awal la.. jadi sebab tu ah ada masa g tasik jitra. pukul 5 kiteorang gerak guna van sewa . meriah doh dalam van. lapan orang gamak kiteorang g bersama ! oh yeah.

layan...


Geng komuniti jitra yo!!

The cost for the boat - the kayuh boat-

her

the swan boat ! 

The sis with the degil

The sistar

Location is..

Location...

The bosan one !

The capture!

The dessert

The smiley



# Sekarang aku online guna bb mardy! thank mardy ! luv u



ok updated!



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !