"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, July 25, 2012

Beban yang Positif !

Assalamualaikum, 


dah lama  rasanya xmenaip di blog. asyik busy menaip dekat microsoft power point jea untuk assignment group dan tetiba hari ini paksa diri untuk mengupdate blog jugak even aku dah terlampau busy dengan assignment semester 5 ni. Secara tulus dan ikhlas antara banyak2 sem. sem 5 yang aku hadapi sekarang adalah sem yang paling mencabar sekali. kenapa? sebab aku rasa aku terlampau busy dengan segala-galanya. sampai xda masa dengan life sendiri. giler !. boleh tahan stress . yang ini kena siapkan.. yang itu kena siapkan.. perhh! terlampau efektif . sampaikan aku dah xda masa untuk buang masa dengan benda yang xberfaedah cth-layan fb, twitter dan blog. ! oh my.. give my life back yoo..


Untuk sem ni aku belajar subjek psychiatry ( sakit mental ) . perh. aku nak cakap satu jea pasal psychiatry. best giler ! aku belajar mengenai pycho secara lebih mendalam dan kesanya sangat seronok.aku dapat menilai bagaimana sebenarnya psycho dalam term 'perawatan' . dan dalam kelas psy memang xpernah mengantuk. just setakat inilah. sebab pengajar aku beri terapi hilang mengantuk yg 'baik punya' masa dlm kelas. huhu. memang xboleh blah. dan apakah terapi itu? huhu. xboleh sebut kat sini. bahaya ! penuh dengan kontroversi.  aku rasa kalaulah semua pengajar  kat Malaysia ni guna terapi yang sama dengan pengajar aku untuk hilangkan rasa mengantuk tu mesti 100% org dlm kelas x tidur punyalah. haha. seriusly.



Bulan puasa = tarawih =Alhamdullilah.





Itu je kot. saya busy nak buat research . bye!


3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !