"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, July 12, 2012

Gambar suka suki bebudak nakal di dalam kelas !


Assalamualaikum ,
Hi peeps! hi to all my blogger friends .


Alhamdulilah. aku masih boleh bergembira dengan kekawan di sini padahal di luar sana terdapat ramai manusia yang mengalami kesedihan, kesakitan dan kemurungan . aku bersyukur dengan nikmat yang Allah berikan  ini. aku doakan mereka di luar sana mendapat kegembiraan yang mereka ingini.Insyaallah. ;)


Minggu ni, minggu teori, masuk kelas belajar dari pukul 8am-5pm. break time pada pukul 10.30am dan 1pm.Puan yang masuk mengajar pun baru beberapa orang jea. yang lain xdapat masuk sebab busy dengan urusan 'audit' for ISO. dont want to talk about ISO. Its so complicated yoo! stress. ---_---


Kelas yang aku dah start adalah subjek surgikal dan research . yang lain merangkak pun belum lagi. satu apa xbelajar lagi. tapi ok gak ler. xdalah lah busy sangat nak siapkan assignment-assignment yang diberi. untuk sem kali ni aku kena lebih fokus untuk siapkan assignment sebab aku jadi ketua untuk group pecahan dalam kelas. grr. apalah nasib badan. tapi. aku just fikir jawatan ni boleh buat aku belajar untuk bertanggungjawab kepada ahli-ahli kumpulan aku. Insyallah. I'll try my best , My group will support me at the back.


Tadi, dalam kelas aku dan kekawan bergelak ketawa jea. Pengajar yang sepatutnya masuk xjadi masuk sebab ada masyuarat -_- . kalau di sekolah dulu aku akan bersorak gembira dengan kekawan bila dapat tahu yang cikgu xjadi masuk sebab ada masyuarat. begitu jugak diperingkat kolej. cikgu dan pengajar memang xlepas dengan masyuarat tergempar.  ;)



dan bila kelas xda pengajar beginilah jadinya
Walawei !, nakal itu seronok !







Masa ni kiteoranglah yg paling bising dlm kelas. haha. tengok gambar pun dah tahu ;]


lepas tengok gambar dah xtahu nak komen apa. semuanya memang gila dan memang mereng. dan aku rasa gambar akulah yang paling over reacting. -_-


Aku masih xpuas lagi untuk jadi manusia yang belum matang, jadi xsalah bukan.matang itu stress!


Kalau nak dibandingkan dengan semua sem dalam kolej aku. aku rasa budak sem akulah yang paling xmatang dan banyak gelak kuat dalam kolej.  haha. this is the truth !.



#Hari sabtu ni semua budak kelas aku (106 orang) akan pergi trip ke Penang ! Hadiah daripada pengarah sebab sem kiteorang lulus semua subjek masal final yang lepas. =]

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !