"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, November 18, 2011

Header Blog ni Serius Smart !




Haiya.. bosan sungguh bila seharian mengadap lappy .. internet agak slow sebab aku tengah download ep. Running Man# Mat lutfhi ada upload video baru.. video sengal dia kali ni adalah rokok dan kopiah <---- klik lah klu nak nengok..#best* best*  then, aku blogging.. buka blog kekawan lama.. dan aku terbuka blog ni.. Blog mengenai info bola sepak Malaysia..kononnya nak baca psl info game semalam larh..  perhh! bila terbuka jea blog dia.. aku nampak header dia# bulat mata aku#  smart doh! bila agaknyer dia tukar header baru ni.. sebab b4 ni header dia lain.. btw.. ini kali pertama aku teruja bila tengok header blog orang.. smart! Catitan entri blog ni pun best! so apa lagi. datanglah terjah blog beliau.. come.. come..






 Aku belajar ayat baru dari blog ni.. indogs! nak tahu apa maksud dia.. sila layari blog beliau yoo..



Nota Jjinbbang : Demam Harimau Malaya...

3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !