"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, January 24, 2012

[INFINITE-BTD] Tarian Kala Jengking yang betul-betul Owesome !!


Assalamualaikum dan hi ;p


1st nak cakap , Alhamdullilah. Mak dah discharge dari hospital dan kesihatan dia dan kian pulih. Terima kasih bagi yang ambik berat ;)


Ok, mungkin xterlambat unt mengucapkan selamat tahun baru cina unt semua warga cina di malaysia dan juga penyokong Namewee ! Gong Xi Fa Cai. Ramai orang tanya aku mcm mana sambutan tahun baru cina di penang. diorang cakap mesti meriah gila sebab ramai penduduk cina dekat sini.. Erm , meriah la. ada tanglong di sepanjang jalan.. ada ni.. ada tu.. ala, mcm tempa hampa jugak tapi bezanya sini penang dan tempat hampa.. tempat hampalah ;)  setiap malam bunyi mercun xberhenti.. nak join main mercun sekali sayang nak tinggal lappy dan blog ;p kononyaaa..


Ya udah, lari tajuk.. sebenarnya dalam entri ni aku nak cakap pasal tarian kala jengking .. Perhh! Gempak! hampa mesti tengok video ni.. Btw, tarian ni daripada klip video artis group kpop Infinite -Before the Dawn . Mesti diantara kalian yang baca entri ini adalah peminat kpop dan pasti ada yang dah tahu pasal tarian ala-ala scorpion ni.. kalau dah tahu silalah say 'booo' unt orang yg xtahu lagi tuh ! ;p Omaigod!  jahatnya.. ooop! xjahat tapi nakal sikit jea ;p



INFINITE - BTD MV (DANCE Ver)



Btw, aku xminat group Infinite nih.. siapakah?! apakah?! dimanakah?! asalmanakah?! berapaorangkah?! stop! jangan tanya aku pasal tu sebab aku xtahu.. silalah goggle unt meningkat pengetahuan kpop anda ;p. Aku jus nak cakap tarian scorpion diorang ni memang betul-betul buat aku teruja dan memang aku suka ah! hehe.. berulang kali aku tengok.. ada hati nak belajar tarian ni tapi bila pikir 3x.. aku rasa boleh ka aku angkat bontot aku mcm tu sekali..  grrrr.. beban ! beban ! tunggulah aku habis diet dulu yea ;p


#berapa kali aku nak cakap.. aku suka Super Junior jea dan aku adalah Elf ! (hehe) dengar rumor yg donghae akan masuk we got married ?? ada yg tahu x?


Opss! sebelum terlupa dan dilupakan.. Mat Lutfhi ada upload video terbaru.. ni dia #lalang
^__________^

INFINITE - BTD [Scorpion Dance Compilation]


 

Dah tengok tarian scorpion tuh? jadi apakah pendapat anda selepas tengok? rasa mcm sekelip mata jea diorang angkat kaki ala-ala mcm scorpion tu @_@


#

Best-best ! nak suruh Super Junior buat cover dance diorang boleh x?! Awak! tolong sambungkan panggilan saya kepada manager super junior, please!.



2 comments:

  1. akak mls nk kpop2

    adek akak suke sgt kump ni

    lom try dgr lg lagunye

    ReplyDelete
  2. awesome kan dance tu. top tak layan sgt kpop :P

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !