"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, June 25, 2015

Nyawa dia

Tadi aku hampir mematikan seorang pesakit sebab dia adalah kes NAR  .

aku ckp mcm ni sbb pakcik ni hanya bergantung pada medication je , klu aku stop ubat habis tiada nyawa yg bersambung .
mcm aku pulak malaikat yg mencabut nyawa?
Astafirrullah hal'azim .
tapi pastikan dlu prognosis dia mmg sudah teruk .

sebenarnya..
aku xsuka jaga pesakit mcm ni , buat aku rasa bersalah walaupun hakikatnya mmg sudah begitu ..
susah wey.. kau akan rasa bila kau sendiri yg handle kes mcm ni..
kalau setakat sembang camgini kau xkan dapat apa yg aku cuba sampaikan..
kadang kadang klu pesakit yg AR kita rasa xpatut AR sbb kasihan tp hakikatnya kalau NAR kita pulak rasa bersalah . so mcm mna tu?
kau boleh tolong  jawab?.
siyes aku xsuka ..
boleh x aku bekerja tanpa ada kes mcm ni ..
aku harap aku dpt tukar dgn cepat dari ICU .

1 comment:

  1. Assalamualaikum Hai,Bonde blogwalking kat sini.

    Exchange Feed Group ada menganjurkan http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html

    GIVEAWAY MEGA RAYA Dengan hadiah bernilai RM 3100.00 ,
    Jemput join tau. Boleh buat duit raya. Terima Kasih.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !