"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, January 30, 2010

SBS Inkigayo for Olympic special this weekend, girlgroups to come together for cheerleaders performance

 
SBS Inkigayo will be doing a special Vancouver Olympic special with girlgroups coming together as cheerleaders.
Coming 31st January, Inkigayo will be a 80-minute special with Super Junior Lee Teuk, HeeChul and ShinDong as the special MCs.
Park SungMin PD for the show said, “We will be doing a Olympic special this week. Girlgroup T-ara JiYeon, EunJung, HyoMin, 4Minute HyunA, Rainbow JaeKyung, SeeYa SooMi will be doing a cheerleaders performance for the Korean representatives at the Olympic games.”
It was also added, “There will also be joint stages – BEAST and 2AM will be performing ‘Champion’, Kim JangHoon and C.N Blue will be performing ‘Show’.”

There are also plans for a video showing Teuk-academy from SBS Strong Heart introducing about the Vancouver Olympic games.
The show will air same time from 4pm on 31st January.
S: Osen
s.kbites

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !