"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 2, 2010

![news] SS501 Kim Hyun Joong, “natural athletic body … However, habitual shoulder dislocations”





Some answer of SS501 Kim Hyun Joong muscular body hidden secrets

Find out the luxury on ”jjitjoong(찢중)” Kim Hyun Joong’s abs, also known as the unknown secrets of the body from SBS E! TV ‘Star Q10′.

Kim Sang Duk,a dedicated trainer of SS501′s Kim Hyun Joong through interviews with producers said “The perfect body enough to have nicknamed ”jjitjoong(찢중)” shown in Persona concert were made in two weeks. For Hyun Joong, he is having a well-made muscle natural body”

He also said that Kim Hyun Joong with signs of habitual shoulder dislocations. In addition, the trainer Kim Sang Duk told us was fun while help creating Kim Hyun Joong’s body. The episode will be broadcast on June 2 at 20:00.




Credit: http://www.newsen.com
English Translation: SS501fighting.wordpress.com

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !