"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, July 20, 2011

KEPUTUSAN MALAYSIA VS CHELSEA



Malaysia 0– 1 Chelsea

21 Julai 2011

8 45 Malam
Stadium Nasional Bukit Jalil
Perlawanan Persahabatan Malaysia 2011


Tahniah diucapkan kepada pasukan Malaysia kerana kalah tipis 0-1 kepada Chelsea, salah satu daripada pasukan terkemuka dalam Liga Perdana Inggeris. Malaysia mempamerkan permainan yang sangat baik jika dibandingkan dengan perlawanan persahabatan sebelum ini menentangArsenal dan Liverpool.

Pada perlawanan kali ini lawan Chelsea the only goal dijaringkan oleh Didier Drogba melalui sepakan percuma dan gol tersebut menjadi kontroversi @video di youtube (sokernet) kerana tidak begitu jelas yang ianya melepasi garisan gol.

Malaysia juga mendapat banyak peluang terutamanya hantaran cantik oleh Irfan Fazail tetapi tidak dapat disempurnakan oleh Thamil Arasu. Apa-apa pun tahniah kepada semua pemain Malaysia terutamanya penjaga gol, Farizal Marlias yang berjaya mengekalkan rekod bersih sebelum beliau ditukarkan dengan Mohd Izham Tarmizi.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !