"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, January 1, 2012

SCENE of 2011

Sabtu , 31/12/2011 , 11.35pm

Assalamualaikum dan hi ^^


Ok, aku bukan berada di tapak mana-mana pesta untuk menyambut malam tahun baru.. aku kini berada di kolej sudah.. oh my lovely college.. la sangat kan? 


Mata mengadap langit yang masih bertapak di Malaysia.. berlindungkan tingkap bilik yang suram ditambah lagi dengan suasana kolej yang xbegitu ceria membuatkan aku rasa nak lari dari kolej dengan segera.. oh! aku xsuka masuk asrama.. tolonglah beri aku habis cepat semester yang akan datang ni.. 


Kenapa aku kena balik kolej seawal ni.. padahal esok kan new year.. cuti umum what? tapi malang sungguh nasib aku bila aku tahu yang kelas semester 4 akan bermula esok pagi ! pada hari new year.. arhhh! so so so stupidity.. come on la.. cuti umum kan.. buat apa nak buat kelas?.. geram aku.. ok, cukup.. aku xnak rosakkan malam tahun baru aku... 


Aku nak taip sikitlah pasal tahun 2011.. banyak perkara yang terjadi sepanjang tahun 2011 ni.. perkara yang buat aku nangis, tersenyum, sedih dan enjoy sangat... antaranya..


  1. Aku telah menamatkan semester 2 dan 3 aku dengan berjayanya ^^ yeah!
  2. Aku dapat tengok ibu mengandung beranak secara life di labour room    yeah!
  3. Aku lebih memahami penyakit yang berkaitan dengan wanita [Gynae]   yeah!
  4. Suprise birthday party dari kekawan aku di kolej ^^ dan dapat patung domo ^^
  5. Baju kelas kena bakar oleh pihak atasan ... mcm bodoh jea bila ingat balik !
  6. Mencapai umur 19 tahun.. dan aku rasa aku dah xsabar nak penuhkan bucket list aku ^^
  7. Bergaduh dengan ...... dan sehingga sekarang ....  ;'(
  8. Bro aku banyak luangkan masa lapang bersama aku.. kuar jalan2, bowling, wayang dan semualah . Terima kasih sbb buat aku rasa hepi sangat ^^
  9. Makan di Restoren Korea buat pertama kali ^^ yeah!
  10. Pesta penang 2011 sangat best!  aku suka sangat dengan pokok/bunga bercahaya lampu yg berwarna warni dekat situ ^^
  11. Aktif berblogger ^^ yeah!
  12. Kenali variety show korea--> Running Man dan ketageh dengannya.. aku dah download sehingga ep. 74. ^^
  13. Kena denda banyak kali sebab tertidur masa pensyarah mengajar.. oh! aku memang xboleh lupa..  berdiri atas kerusi.. berlari tengah padang dan sebagainya.. but, benda ni memang kasi kenangan kat aku r.. so xmenyesal aku dapat semua denda nih.. 
  14. Heechul super junior masuk army.. sedih ;'(
  15. Drama korea yang paling best yang aku layan pada tahun 2011 adalah ---> Secret garden, City Hunter,Lie to me, Prosecutor Princess, 49 days, Dream high , My girlfriend is gumiho , Scene of women !!  memang sangat best! daebak !


# Ok, itu jealah kot yang aku boleh share kat sini.. memori tahun 2011 memang bermakna bagi aku sebagai student ! dan teruskan berjuang dalam setahun setengah lagi dan lepas tu berakhirlah 3 tahun tempoh aku belajar !! oh memang xsabar nak habiskan 3 tahun ni!!




I WISH U A HAPPY NEW YEAR !!



Azam tahun baru..  nak cari pakwe kot.. sunyilah hidup sorang.. maybe? 
Ada bunga api kat luar tingkap bilik.. xnampak cuma dapat dengar jea.. owh. sedihnyer ;'(




# tidur tidur ! esok dah start kelas..


2 comments:

  1. happy new year(:
    heechul pun boleh masuk.haha
    enjoy duduk asrama XD

    ReplyDelete
  2. city hunter, girlfriend is gumiho , Scene of women

    lom tgk lg

    y da senaraikan mmg besssttt

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !