"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, March 14, 2012

Langit tidak semestinya cerah kan?


Assalamualaikum..


 

Ok, dah xlama xberblog kan? hum.. busy.. busy dengan xtvt kolej.. busy dengan xtvt kolej yang xda gunanya.. aku berusaha untuk mencapai tahap yang aku nak tapi akhirnya aku dikecewakan dalam keadaan yang xpernah aku fikir..  orang kata kat aku.. sabar yea.. ko sedih kea?.. alah dia, memang mcm tu, sabar yea..  dan sebenarnya aku xdalah sedih sangat tapi cuma terasa sikit sebab kali ni dah kali yang kedua aku naik keatas dan duduk di kerusi itu tapi akhirnya terpaksa mengalah  dengan keangkuhan dia.. maybe untuk kali yang pertama xadil bagi semua tapi buat kali kedua sudah cukup untuk membuktikan siapa yang mereka pilih tapi kenapa mesti jadi begini?! kenapa akhirnya begini dan kenapa aku yg salah seorang mangsa kuasanya?. ok.. totally dia sebagai yang berkuasa  sepatutnya  menghormati keputusan rasmi yang telah dibuat.. undian telah dilakukan untuk mendapatkan pilihan dari umum tapi setelah keputusan diumumkan..  keputusan itu dibatalkan .. dia dan kuasanya xda siapa yg boleh lawan.. aku dipilih untuk menjadi mangsa dan secara fizikalnya aku kelihatan suka dengan keputusan ni tapi secari emosi aku sedikit sedih. itu jea.. sedih kenapa diperlakukan begini.. rsa mcm orang bodoh jea kat depan tu.. ramai orang pandang dan malu xpayah cakaplah.. drastiknya keputusannya.. aku hanya berdiri dan rela.. itu jea aku mampu lakukan.. mungkin ada hikmah disebaliknya.. aku mungkin xlayak untuk mendapatkan itu.. ada jea yang tidak bersetuju dengan aku dan aku tahu aku bukan yg terbaik n akhirnya aku akur dan disebabkan itu aku x perlu bersedih hati.. ok?. korie.. you're good!! semua orang xpandang kau tapi kau tetap boleh berusaha kan! fighting.. u r strong girl!. keep fighting ! ko xmati pun kalau xdapat.. kan?.



# xsedih tapi terasa hati sebab dia buat mcm ni.. mcm ni ke jalan dia?

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !