"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, March 3, 2012

Happy Birthday Nisa ;)

Assalamualaikum ,
3.3.1992

Aku harap ko tengah baca entri ni.. ;I 
Ok, aku sebenarnya nak jadi org 1st yg wish birthday ko semalam tapi xdapat sebab berlaku sedikit kecelakaan kat otak aku yg berjiwa korie ni.. sedap jea aku layan drama korea dream high 2 semalam sampai lewat pagi dan sampailah aku sengaja buat2  terlupa nak wish bzday kau.. hehe. khusyuk tengok muka JB dengan Jin yu jin yang bapak mcm mamat korea  dlm D.H 2  tu ;) bukan mcm Sharnaaz ahmad pujaan hati kau tu ek.. opps! hatiku bukan hati kau.. salah. ;L . Btw, ok gak aku xjadi orang 1st yg wish kat ko.. aku kc peluang dekat admire2 kau jadi orang pertama yg kc wish kat kau.. biaq hang syok sendiri sikit.. hahaha. kan?! kikikikih. aku serius gurau doh ;I


Kita kawan selagi bintang wujud yea ;) 


Ko tahu kan peragai aku satu dalam berjuta.. ;) kononyer la kan jadi aku nak buat something yg orang lain xpernah buat kat diri ko sebelum ni.. aku nak tunjuk sikit yang untungnya kalau ada kawan yg ada blog mcm aku ni ;) .kan?/ wakaka -__- dan aku harap apa yg aku buat ni xsia-sia dan xbuang space blog aku la yea.. haha. Erm,sebenarnya aku xda kerja dohh bila cuti kat rumah ni.. sebab tu ah aku sanggup korbankan masa aku suara aku, muka aku dan senyuman plg mahal aku untuk kau dalam video ni.. jadi silalah terharu dengan terharunya yea.. 


 Nisa.. selama aku berkawan dengan kau.. banyak perbezaan yg berlaku kat diri aku.. hang kena tau ni !.. satu ! pipi aku makin tembam mcm teloq ayam pencen sebab asyik gelak jea bila dengan hang.. dua! berat aku makin naik sebab asyik makan ayam jea bila dengan hang..tiga! asyik potong rambut jea bila dengan hang.. empat ! berjiwang karat bila dengan hang dan... 4! xda dah! dan yang lain tengah proses.. jadi, bila aku dah jadi mcm ni sapa nak bertanggungjawab dekat aku haa?.. tembam!! gemok!! sapa pun xnak kat aku !! tolong eks,aku xnak foreveralone.. arhhh aku xkira hang kena bertanggungjawab jugak ! jangan jadi perempuan dayus k ! seriusly.. ;) hahaha.. izinkan aku ketawa mcm ni.. kahkahkahkahkikikikikih ;L. gurau basah jea :L


gagah buat video hanya untuk kau doh ! ;L



#Malas nak edit bagai video ni.. sebab tu ah sakai mcm tu ;[
xpew.. sakai itu kretif yoo! barulah seni..


Terharu sampai nangis x? grrr


daaa..

2 comments:

  1. best la korie dapat best fren yg setiakawan~time senang sama2 time susah pon sama2~mcm Hae seong~:)

    ReplyDelete
  2. kawan baik sungguh ni..bgus2...

    td dengar tak de gewe lg..?? btul ke ni..kih kih kih

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !