"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, March 27, 2012

Bila hidup berdikari di tempat orang

Assalamualaikum,


Beberapa hari xhupdate blog.. oh sunyinya rasa.. aku kini sedang menjalani latihan praktikal di klinik kesihatan kn. hari ni dah masuk hari yang ketujuh aku bekerja di klinik kn dan petang tadi aku berangkat balik ke kolej menaiki bas kolej.. tujuaan balik ke kolej adalah disebabkan exam semi-final hari rabu ni!. katakan xda exam.. memang berterusan selama 4 minggu r aku stay dekat kn. tp disebabkan semi-final jatuh masa waktu praktikal dijalankan jadi terpaksa balik untuk menduduki exam. exam selama 3 hari dan after examaku akan berangkat balik ke kn untuk teruskan latihan praktikal aku ni.. perhh xsabar ! Insyaallah hari jumaat ni aku akan balik ke kn balik untuk menjalani sesi praktikal aku di sana




Sepanjang duduk di kn.. berat aku naik 1kg doh! itulah makan banyak sangat ! dapat klinik yang dekat dengan bandar memang untunglah.. semua ada! senang der!   perasaan duduk di kn? best sangat! sebab aku bebas.. xmcm duduk kat kolej.. ini xboleh, itu xboleh.. tapi pandai-pandai r jaga diri. masing2x dah besau panjang.. kat sana kiteorang masak sendiri dan hidup sendiri.. segalanya sendiri ! so memang hidup berdikari r.. sebelum ni xpernah dapat berdikari mcm ni jadi bila dah dpt rasa ni memang best ah ! dapat praktik skill memasak dan boleh cipta resepi sendiri... grrr.. tapi kadang-kadang beli jugak lauk dekat kedai luar ! hujung minggu belasah ayam kfc jugak ! jadi, memang xmustahil ah berat aku naik 1 kilo.. derrr.. penat aku diet selama ni



ok, setakat tu dulu laporan sepanjang aku duduk di kn. lusa dah nak exam ni. doakan aku dapat jawab dengan baik yea ! 

1 comment:

  1. selamat ber praktikal..masa akak praktikal dulu..awal masuk seluar saiz 27...bila dah habis praktikal seluar jd saiz 31 pulak.. Hehe..org praktikal sengsara..akak praktikal melantak je kerjanya

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !