"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, December 27, 2012

Lawatan Muhibbah KSKB SG.Buloh di KKAS [Part 2]



Sambungan dari entri kau memang bagus kalau klik ni ;D


Selamat menyambut hari khamis yang dah nak habis ..
Terasa malas mcm kucing tua yang tunggu nak beranak kt osspital haiwan sakit betina.. alahai. hari yang xda apa2x income/outcome masuk. . yang masuk hanyalah dosa laqha' kat internet je. oh men~ apa nak jadi neh? . mak cepat2xla kahwinkan cek ni dengan putera rayyan ke, hebat sikit hidup ni. penuh dengan kefantasian ;D



Aku punya dok pungah entri2 lama yang belum dipublish dekat blog, dan terperasan entri ini belum dipublish sebab kemalasan yang teramat sangat nak menaip -_-' . kuatkan diri untuk menaip demi nak jadikan blog ni up to date date ~ oh men . haha, korang kan nak baca? kan kan kan. em. mengaku jeala walaupun datang tengok gambar jea .



Back to entry. 
Hari kedua untuk lawatan muhibbah kskb sg buloh . merupakan satu2nya hari dimana mereka 24 jam berada di kolej aku sebelum diorang berangkat balik pada keesokkan hari. so ikut plan hitam putih kiteorang akan melakukan xtvt fizikal ala-ala cam tarzan dan bininya jane -_- ' , lompat sana , lompat sini eh . huhu. okay, aku gurau . hari tu kiteorang buat team dan  beberapa game untuk fight secara baik dan sopan (sangat). as we all semua student nurse , jadi boleh le guna pakai topik 'management' & 'teamwork' yang kiteorang belajar (sem 5) , we all praktikkan masa main games .bukan game dalam PSP yg adik aku tengah ketageh mcm dapat ginja tu sampai xsedaq kewajipan untuk mandi dalam sehari -_-'. ini game orang melayu sebut 'sukaneka' ye anak-anak semua. ngengenge
Jom layan .



Layan hape? gambar-gambar yang ditangkap oleh aku . eh, sorry aku cakap jea lebih tapi hari tu aku xmain pon . maaflah , saya ni kaki bangku la awak-awak semua so sebab tu r xmain~ oh men. untuk alasan yg lagi kukuh , aku kena jadi photographer kolej r hari tu so green light ler untuk org kaki bangku cam aku kan. heaven xpayah cakap. tapi panaslah~ oh men . nasib baik ambik gambar jea.

Ingat jadi photographer gambar sendiri xmasuk dalam kamera ka? haha. aku hebat tau , so gambar aku mesti r kena masuk gak dalam entri!


KKAS WOOOOW! aku ada tau dalam gambar~ oh men



Yang bawah ni baru start aku snap gambar-gambar ;) . layan jeala.














Mamat ni main air mcm gila ! semua org nak disimbahnya air . sampaikan aku si photographer xbersalah ni pun terkena tempias~ oh men . disebabkan dia terlampau hyperactive masa main game ni dia telah mengalami kecederaan pada kakinya sehinggakn kai beliau kena pasang POP . -_-' nasib badan la wehh. itulah bukti yg sukaneka pada hari tu memang happening giler ! aku rasa sukaneka ni sukaneka paling happening yg pernah ada dekat kolej aku . so memang terbaik ah .





dia ni hensem kan? semua kwn2 aku berkenan kat dia. so xjadilah aku nak syok kat dia lebih2x~ oh men -_-' .









Aku curi gambar photographer kskb , dia ni agaknyer kaki bangku cm  aku gak. dah la xmain langsung game, ambik gambar pon malas. melepak kat tepi longkang sambil tengok kekawan terhampas pulas main game . ok# kau kalau baca jgn marah la. kita bukan pernah kenal pon kan. sembang pon xpernah . anggaplah kata2 ni dri annoymous ;)



Mamat ni memang xboleh blah , nak main tipu ye? hahak2. kelakar la wei. u make my day r ;D



contoh cara berjalan org yang baru bersunat

KSKB +KKAS, Sorang pon xperasan aku pakai stokin yang berbeza hari tu , nampak sangat aku x hot walaupun hari tu hot giler babeeeey . haha. ~oh men.







Prasis , orang kuat kskb yang banyak memberi peranan untuk lawatan muhibbah ney. orang penang kay.



Add caption

dah macam orang nak beranak kan? haha

Ini pulak mcm orang tengah tahan nak PU. hahah


Tengok muka dia. penuh dengan semangat nak menang ! bagus2!

akhirnya..



Dik, aii, nak terjatuh ke tu? haha. rakus giler tiup tepung haa sampai misai+janggut jadi uban ye? ;D

Sebelah malamnyer,
Datuk SUB datang memeriahkan majlis malam pesta / penutupan . sebenarnya kalau ikut plan semua student kena panggang BBQ sendiri tapi malam tu semua dah siap dipanggang . hoho , y? aku pun xthu dan malas nak ambik tahu . Apa pon majlis pada malam tu berjalan lancar dan happening/rock sampaikan ada orang yang xpuas hati sebab xdapat join sekali . aku turut bersimpati kenapa mereka yang xdapat join majlis sampai pukul 12am hari tu . btw, u guys rock beb/dude! 



KSKB + KKAS . Carilah aku . kalau betul , aku kasi topup rm5 free unt seorang sahaja (hanya terbuka kpd mereka yg bukan student kskb dn kkas) . dhiya ! ko xyh menyebok k.


Itulah dia kisahnya . aku sangat penat malam tu , asyik ambik gambar jea sampai xsempat nak makan. kesian kan ;'(, dah la karoke aku kena cancel last minute . benci ah. hehe. tp aku still ohsem sebab boleh tersenyum gembira sampai sekarang .oh~ men.




Bye. thankzzzz sebab baca sampai habis. awak hebat !


6 comments:

  1. dah lama mun xjoin sukaneka macam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman muda cm ni la nk kutip kenangan mcm ni ;). msti dlu2 pernah kan.

      Delete
  2. pergh..gila happening..rasa macam nak masuk dalam gambar2 tu dan join sekali je..hehehehe

    ReplyDelete
  3. rugi la klu akak makan dulu pastu baru smbg tgkp gambar.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xsempat ah akak , photographer penting ni, huhu

      Delete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !