"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, January 6, 2013

2013 , Permulaan yang baru






Assalamualaikum ,



Sorry lambat wish selamat tahun baru untuk korang ! , lately , aku agak busy. dah masuk tahun baru so aku pun dah naik sem baru . sekarang aku dah final year dan final sem!! aku rasa mcm aku nak jerit je nak bagitau kat satu dunia ni yang aku tinggal lagi 6 bulan je lagi dimana aku perlu berusaha untuk habiskan diploma nursing aku ni. Im waiting so long unt tahun 2013 ni , sebab xsabar nak habis belajar  .


Ingat nak buat wishlist unt tahun baru tapi xjadilah sebab wishlist tahun 2012 xcapai2 pon ;'( . xdalah sedih sampai tongeng menangis. rilex jea. memang mcm ni kan hidup? xsemua yg diimpikan akan tercapai secepat mungkin.. ala baru setahun tunggu dah nak putus asa? come on lah! .. hidup aku masih panjang. insyaallah semua impian akan tercapai . yeah! 2013 merupakan tahun dimana diri aku banyak cas-cas positif ;) .




Seriusly, sekarang ni semua budak2 sebaya dengan aku gilakan gadjet . aku yang naif ni pun dah termakan dengan hasutan gadjet2 yang layak untuk orang kaya jea. oh men~ tolonglah bantu aku . setiap malam asyik mimpi Samsung Galaxy Note 2 jea. aku mana mampu nak beli? dan kenapa aku mesti nak mimpi benda yang buang duit tu?. arhh stressnya dengan perkembangan teknologi sekarang. semuanya mcm menghasut. member2 aku free2 je dapat henset mahal sebab pakwe kasi. oh~ macam haram je aku tengok! menyampah.. haha. padahal jelez.hokayyy~ aku still dalam pemikiran yang normal. itu rezeki diorang biarlah.rezeki aku maybe kot lain kan? manalah tahu..



Untuk semester 6 ni, aku kena isi borang penempatan untuk kerja di hospital nanti . kena pilih 3 negeri. aku still xtahu nak pilih negeri mana. nak pilih diantara negeri selangor, kl, perak, penang, sabah .. aku seriusly kalau ikut kata hati aku nak sangat kerja kat area kl-selangor . sebab? sebab aku nak tengok perlawanan live bola sepak bila harimau malaya main di stadium . dah lama sangat aku teringin nak tengok live kat stadium~ dah mcm apa daaa. tapi xkesa. aku memang fanatik #harimaumalaya! . kalau kerja kat sana nanti senanglah kalau aku nak tengok bola! hehe. suka, suka, suka !!!  selain faktor bola , ada banyak faktor lagi kenapa aku nak kerja kat sana~ . aku xgila lagi kay.



klaaa.. da mengantok sangat. esok da start kelas sem 6. bye!


bilik asrama aku sem 5 !. nanti aku tunjuk bilik baru (sem6) aku pulak ;D

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !