"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 22, 2013

Studi di dewan bersalin



.

....... :'(

malam-malam gini, perut meminta makanan pejal, manalah aku nak dapat?.
godek di kotak stok makanan, hanya ada stok manggi je .. haram xsedap , dah xda selera perut unt manggi~


sebenarnya xnak update pon ,tp yealah , writting in blog is da best treatment untuk hilang stress ,
yeah , aku stress sekarang .
stress dgn exam yg tinggal 3 hari je lagi ,
stress dgn member baik lagi ..
benda kecik mcm kuman pun dah xnak bercakap sepatah ..
aku pun satu , ego tinggi , dia ego lagi tinggi . so memang xda solutionlah kalau terus begini ,
arh, buat masa ni lantaklah dulu , aku malas nak fikir masalah2x personal ni
biarlah apa nak jadi ,
boleh x??




Minggu ni straight kerja office hour (8am-5pm) dekat OT,
Penat seys kerja divided
aku rela lagi kerja shif dekat emergency department @ medical ward ,
walaupun busy masa berjalan dgn cepat ,
kalau dekat OT lambat sangat masa berjalan .


yang best cuma boleh tengok ibu bersalin LSCS dekat MOT , err seram nak beranak pastu ;') .
operate masalah gynae,ortho,neuro,plastic,eye,ent yang major dkt OT  , best ngat ;) .
waaa, mula2x excited observe surgeon,para doktor dan paramedik lain sampai habis operate,
lama-lama , jadi bosan . satu pembedahan makan 2-3jam untuk disiapkan ,
arhh , letih @-@




Isnin minggu depan (25/3/13)
gaji pekerja awam masuk..
tapi aku xseronok!
sebab time tu exam formatif aku dah start ,
blurrrrp -_- '


doakan aku boleh buat dengan baik yea,
exam ni sangat penting untuk student semester akhir mcm aku ..
Amin .



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !