"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, May 28, 2011

Super Junior M datang Malaysia meraikan Hari Belia Negara di Putrajaya

http://vectorise.net/logo/wp-content/uploads/2011/05/Himpunan-Sejuta-Belia-2011.png
  • Salam hari belia buat korang.. aku pasti hari belia untuk tahun ni memang yang paling korang xdapat lupakan dan yang pasti ada yang sanggup keluar negeri untuk datang ke Putrajaya sempena Himpunan sejuta belia di Putrajaya. 
  • Aku rasa bukan senang korang nak pergi sana kalau bukan disebabkan Suju M datang buat show. betul x? haha.. bagi yang fanatik kpop la aku maksudkan.. kalau yang xminat kpop maybe akan berputik rasa teruja bile tengok suju M buat konsert nanti. percayalah! 
  • Hello! bila aku cakap artis kpop mesti ada diantara bloggers yang fikir 'Gay' dalam pemikiran diorang.. Di sini aku nak tegaskan artis kpop xgay ok yang gaynya kumpulan kpop Indon n kpop Malaysia yang xsedar diri tue. Memalukan.. ada hati nak tiru gaya artis kpop! yang xbley blah cara pemakaian nak tiru ala-ala suju la plak.. pergi berambus la korang.. kalau melayu.. melayu la jugak.. geli tahu x!
So  bagi korang yang xtahu apa-apa pasal siapakah Suju M sila baca dengan teliti nota di bawah

Super Junior-M, often referred to as SJ-M, is the third official sub-unit of Korean boy band Super Junior. They are the first international music group in the Chinese music industry to have members of both Chinese and Korean descent,[1] and are also the first group produced by Korea's CT (Culture Technology) organization, created through a comprehensive localization strategy.[2] Super Junior-M made their debut in 2008, with five Super Junior members: Han Geng, Siwon, Donghae, Ryeowook and Kyuhyun as well as two new ethnic Chinese members, Henry and Zhou Mi.[1]

In December 2009, Han Geng returned to China to pursue a solo career and the group's activities were halted.[3] In December 21, 2010 the Seoul Central District Court ruled in favor of Han Geng. A representative of SM Entertainment said that they will file an immediate appeal to reverse the decision[4] SM Entertainment have yet to release statements regarding his official status with the group.

In February 2011, Super Junior members Sungmin and Eunhyuk were announced as new additions to the SJ-M subgroup, coinciding with the release of their 2nd Mini Album, 太完美 (Perfection). Currently, the eight active members are: Siwon, Ryeowook, Donghae, Eunhyuk, Kyuhyun, Sungmin, Zhou Mi and Henry.



  • So dah faham? kalau xfaham sila hentak kepala anda sendiri.. biar neuron dlm otak tu berjalan aktif sikit. huhu..gurau jea..
  • Lee Hyuk Jae-Eunhyuk aku datang sekali! OMG! OMG! Aku memang rasa nak jerit kuat-kuat. aku xdapat pergi!! Aku kena kerja kat wad ler.. still kat kolej! kalau sekarang aku aku ada kat rumah comperm aku dah pergi!!
  • Tahun lepas xnak jemput diorang datang! aku pergi apa Putrajaya untuk menyambut hari belia under belia tempat aku.. Aku seorang yang aktif dengan xtvt belia kalau korang nak tahu.. tapi sekrang dah x sebab aku tengah belajar.Kenapala antara banyakx2 tahun tahun ni jugak korang datang.. dah la tiket free! gilerr..aku rasa ELF(Nama peminat super junior) seluruh nagara mesti datang untuk tengok show ni! percayalah! memang Himpunan sejuta belia kat putrajaya comperm menjadi lerr! lebih kot! 
  • Buat korang yang dapat pergi tue.. bley x tolong bawak balik Eunhyuk oppa kat aku! korang culik jea dia!.. Erhh!.. hahhaha.. bley x? tolonglaaa.. kikikiki..xdalahh.. aku buat kat mimpi jea
Kata-kata untuk Eunhyuk oppa!
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCXm6hRrDfh8-lekwVlBCFtnMv1RFNfuXKTzFRy7tLVVtgpujjWA04PeEFbJHd7GfIC6PBjDITF5k6vjLoecWLnO_ngMO3wo7wApuCX1PlBAISGW52bIBOpRKZvrw6exMfKYfcB2fBZbOh/s1600/superjunior_eunhyuk4.jpg
Oppa! mianei.. walaupun saya elf sejati tapi saya xdapat pergi sokong awak buat persembahan dkt putrajaya hari ni! memang sedih sangat! btw saya akan sokong awak dan yang lain-lain. Oppa! Awak kena jaga kulit awak tue.. kulit awak kan sensitif dengan cuaca di Malaysia yang agak panas berbanding di korea so awak kena jaga diri yea. Semua ELF sentiasa sokong awak di belakang! Fighting!!Oppa donghae,sungmin,leeteuk,ryeowook dan lain-lain jage diri jugak yea! Luv uols sgt-sgt.hehe.

  • So apa mcm korang? mesti rasa aku giler! memang pun.. kumpulan kpop yang pling aku minat Super junior! so sebab tu aku jadi mcm ni.. 
  • So korang dah dekat tue apa tunggu lagi! pergi serang putrajaya cepat!
  • Statement yang memang comperm Suju M datang Malaysia!
http://i776.photobucket.com/albums/yy41/joshuaongyscom/2011%20Others/SuperJunior28May2011HimpunanSejutaBeliaConcert.jpg

FREE SUPER JUNIOR M CONCERT 28th May
PUTRAJAYA – A famous Korean group Super Junior M will be a free concert on the 28th May for the Million Youth Association here.
The Sports and Youth Minister, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek said, that the concert will be held to attract more youth to celebrate this event that would be held from the 27th to the 29th of May.
*the rest of the article is irrelevant
*confirmed on Marctensia Concert’s twitter a few hours ago @Marctensiacerts
@marctensiaCerts Marctensia Concerts
Super Junior M will be performing for Hari Belia on 28th May 2011 in Putrajaya, organised by Marctensia Concerts
Source: Kosmo! – MALAYSIAN newspaper
Marctensia Concerts @marctensiaCerts
Translated by: checkeredcase@SJ-WORLD.net
Credit: Melody (www.sup3rjunior.wordpress.com)

TAKE OUT WITH FULL AND PROPER CREDIT.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !