"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, March 5, 2012

Belajar Merancang Keluarga @ Family Planning


Assalamualaikum,


Hari ni dah cukup hari yang 3 + half day cuti pertengahan semester aku. Berbunga hati ini bila dapat cuti selama seminggu.. arhh!. aku hanya fikir satu jea.'rehat' . Itu jea yang aku nak. Bulan febuari yang lepas merupakan bulan yg tersangatlah busy dengan menghadiri kelas kuliah = 2 minggu. Praktikal = 2 minggu . Jadi, sekarang adalah masanya untuk aku bermalas-malas sebelum pergi posting ke klinik kesihatan (kk). Aku sangka balik kali ni beg aku ringan la. tengok2 nah hambik kau.. hari terakhir sebelum balik lectures aku bagi tugasan unt dibawa balik rumah.. aku buat xpeduli jea mula2x tu sehinggalah semalam.. masa aku dok sedap jea on9 kat fb, kekawan aku semua kecoh pos status pasal kerja yg puan kiteorang suruh siapkan tue.. grrr. banyak derr.. nak buat-buat xnampak pos tu rasa mcm x buta lagi, jadi terpaksalah merelakan diri ini. Erm, seriusly bab-bab kerja macam ni aku xpernah nak ingat.. jadi aku saja wujudkan entri mengenai tugasan yang aku kena buat ni .katakan aku terlanjur masa dgn blogging . aku harap entri ni dapat ingatkan aku.



Exclly, aku kena faham betul2x dengan nota ni.. nanti aku kena  beri pendidikan kesihatan  dekat ibu2x atau bakal ibu dekat klinik nanti.  Seriusly aku rasa kekok giler nak cakap pasal ni dekat diorang nanti. sebab apa tau?. aku xberkahwin lagi dan xda pengalaman pasal perkara yg melibatkan seks ini. seriusly aku cakap masa belajar bab ni semua orang dlm kelas excited gila nak dengar .. Puan yg mengajar kiteorang pun guna bahasa straight forward jea.. so sedikit sebanyak aku dah tahu k pasal perkara ni  . Btw. benda ni normal jea.. xsalah pun kalau belajar.. Anggap ini sebagai salah satu pendidikan kesihatan unt masa depan .


Jom baca ; )


No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !