"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 16, 2012

Sehari Sebelum Pergi KK


Assalamualaikum,


Rasa mcm kejap jea masa berjalan. yeah! malam ni malam terakhir aku tidur di asrama kolej. esok pagi aku akan berangkat ke rumah kuarters di k.n untuk menjalani latihan praktikal (komuniti) di klinik kesihatan k.n selama 3 minggu. Sem kali ni memang fokus kepada komuniti jadi ini adalah posting pertama aku di klinik.. ;) lepas ni xpayah susah2x trun rollcall dan xpayah pergi prep. yahooo!  no more college rules yg menyusahkan ! siapa xsuka der?. yg xbestnya cuma kena packing beg bagai.lipat baju secomel yg mungkin sebab nak bajet space beg.. grrr.. aku baru jea habis pack baju dan barang keperluan yg lain.. naik bebai jugak tadi sbb habis berselerak barang aku punggah almari . Itulah.. siang tadi xnak pack siap2x. malam jugak nak pack.. kan dah kalut! !



Erm, sebenarnya bukan xnak pack barang siang tadi tapi siang tadi aku outing ke Giant untuk beli barang bekalan semasa di kk nanti.. sebab itu laa aku pack barang malam ni.. fuh, lega rasa sebab sempat beli barang kat Giant hari ni.. banyak kot barang keperluan harian aku yg habis dan disebabkan itulah aku keluar ke Giant hari ni. Esok pagi dah nak bertolak ke kk. arhh harap-harap aku xda tertinggal barang penting.


Gambar depan Giant

kafe kolej xbuka hari ni, jadi aku beli bubur ayam + burger dekat Mb giant untuk santapan petang dan malam.


Bubur ayam Marrybrown. rasa mcm makan moi sup dekat kafe hospital .-_- bolehla tahan. aku beli sebab nak dapatkan mangkuk Mb yg hitam ni jea.. nak guna unt buat manggi masa kat kk nanti ;) . 

Keadaan bilik yg semak dengan beg-beg. selamat tinggal bilikku ! 

Stok makanan yg nak dibawa ke kk esok ^^. Hidup sebagai student mcm ni ah! 

xda kena mengena dengan entri ini.. Ini gambar kek bufday kawan aku nisa ^^. sedap gilerr ;L
nak sikit? p ambik dlm peti ais nuh ;) hik3


Esok bas kolej akan hantar kiteorang semua ke kk masing-masing dalam pukul 8am. jadi memang kena bangun awl lah ! grrr.. malam terakhir bersama dengan roomate dlm bilik ;(. sedih la jugak tapi lagi sedih kalau xpergi kk sebab boleh dapat pengalaman tidur luar dari asrama kolej .pengalaman tuh ! k. itu jea report hari ni.. aku harap kat kawasan kk aku nanti ada la line 3g celcom..kalau xdak jenuh la aku garu kepala mcm mana nak update blog ni.. haih. please! bagi la adaa.. ;)



#Selamat tinggal semua.. selamat tinggal kolej busukku ! 


1 comment:

  1. best kalau posting kat klinik kesihatan...mcm2 kes dapat tengok...walaupun tak se"heavy" kes mcm kat kecemasan...enjoy your posting....

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !