"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 1, 2012

Farewell JP 2/09 : Passion and Desire


Hi peeps!


Pada 30/5/2012 bersamaan dengan hari rabu yg lepas kolej aku telah mengadakan majlis perpisahan (farewell) untuk pelatih jururawat Jp 2/2009 di Sentosa hotel . majlis perpisahan ini telah menjadi adat kolej aku bagi setiap akhir semester untuk meraikan sem 6 yang akan menamatkan kursus diploma kejururawatan . Bagi aku majlis seperti ini memang patut diadakan bagi meraikan pelatih yang menghitung hari untuk meninggalkan kolej.. bye-bye sis and sister ! ~all my super senior~



I still have one year to stay in college.. and then i will get my farewell party !



Sebenarnya. pada hari tersebut aku baru berangkat balik dari jitra ke kolej setelah menghabiskan praktikal komuniti aku di klinik kesihatan jitra. agak kelam kabut sebenarnya ! nak kemas beg lagi.. kemas bilik.. dan petang tu jugak kena berangkat ke hotel sentosa untuk majlis farewell ni. dahla aku kena pergi lagi awal dari budak-budak yg lain sebab aku terlibat dalam 'penyambut tetamu' so aku kena pergi awal dari budak-budak lain untuk persediaan .


and..



The party started at 8.30 pm.



 and here we are...



Before the party end.. at the midnight! this is my classmates. ~Jp 2/2010~

Our fashion : Our attitude !

The cam favourite !

Our capture!

That's mine !!!

The sweetest !


My tuttii !


With my jitra clinical mate

The beauty

my chicky friends

keep smiling without doubt !

Trying..

at bus..  back to college !


Untuk majlis farewell kali ni sem aku yang conduct ! yeah ! jadi memang agak kelam kabut sikit. tapi at the end semuanya berjalan lancar dan meriah sangat. yang paling gempak untuk malam ni adalah pertunjukkan fashion show : passion and desire by the queens and the princess of alor setar nursing college. perhh! sangat best k!. tp sori xda gambar fesyen show kat sini. dkt kamera kawan aku banyak r..



Bye2!



# Aku dah start cuti semester !

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !