"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, June 21, 2012

Kenangan di Kuala Nerang : Suhana day!


One, two and three,



Kalau nak ikutkan dah lama aku meninggalkan kuala nerang. Kisah di kuala nerang banyak yang belum aku coretkan di sini sebab masa di kuala nerang rumah aku tinggal tu xdapat signal unt broadband jadi aku xdapat nak online.. lagilah nak update blog kan ?.! jadi masa aku kat sana aku hanya fokus dengan kehidupan aku dan jagaan ibu dan anak di klinik  . aku dapat peluk cium dengan ramai baby comel kat sana eh. jgn jeles.hehe


Btw, sebelum ada yang xpaham apa-apa yang aku cuba terangkan ni ,Kuala Nerang adalah tempat aku posting untuk menjalani praktikal di Klinik Kesihatan Kuala Nerang


Banyak cerita  sebenarnya.. tapi kita skip pendahuluan, perkembangan, klimaks cerita eh. kalau cerita semua panjang jadinya ! malas pulak aku nak menaip.. kita terus ke pengakhiran cerita eh..



Ini kisah malam terakhir sebelum aku balik ke kolej. kebetulan hari tu kak pipah (jiran depan rumah aku) buat jamuan sikit untuk sambutan hari jadi anaknya-suhana. aku dan kawan-kawan dijemput sekali. saja.. untuk menyemakkan keadaan. hahaha ;) dan inilah gambar semak aku bersama kawan-kawan pada malam itu !


Suhana. kecik jea aku tengok budak ni! ^^. Hepi bufday yaa.


My friend Ooo!. Untunglah suhana tu mau dekat hang. dekat aku? haramm xnak ! xguna tol budak ni.. pemilih! hehe.

Kak nik ni xda perasaan langsung! benci! hahaha

Time ni aku minum air kopi~ . dah lama xminum air kopi wey!! air kopi is the pahit one tp tetap manis mcm aku ;)

Say.. cheese ^______^

Haaa.. here we are ! aku nak boyfie mcm budak baju hijau tuh ;) can i?
erm. pakai baju pun xtutup aurat ada hati nak lelaki mcm tu?. 

tp xboleh kah?.


# Cuti sem aku berbaki 8 hari jea lagi.. cepat giler masa berjalan . aku pun dah semakin berumur. tapi zuriat xda lagi.. hai.. mcm mana ni?..

ketuk kepala! sambung tidur eh! mamai ke apa?

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !