"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, September 30, 2012

[14 pixels] My September Ending with Management Girls !


Assalamualaikum ,



Mulakan harimu dengan senyuman , pasti pengakhiran harimu adalah dengan kegembiraan ;)

G.e.m.b.i.r.a . Yea. aku bersyukur dengan nikmat yang Allah swt berikan . Alhamdullilah atas segalanya.


Bulan september tahun 2012 merupakan bulan yang paling busy, complicated , dan stressfull bagi aku . kenapa? sebab banyak event kolej berlangsung pada bulan ini dibawah management sem aku . dituruti dengan posting management di wad,siapkan laporan research ,exam mid-term, semuanya berlangsung berperingkat. lepas satu, satu datang. memang penat dari segi mental dan fizikal. xtahan dengan kerenah sesetengah orang yang xmemahami diri kita . xtahan dengan kritikan  tanpa basic point ! well, aku dah semakin dewasa untuk memahami semua ini . dulu, yea ! aku mungkin akan menyesal kenapa aku datang ke sini tanpa menoleh kebelakang .tapi sekarang . aku sudah sedar. ini adalah dunia tempat aku berpijak sekarang. tiada lagi mimpi di siang hari. my fantasies is under control !.  it's a must ! nursing is my main carier now !


Hari jumaat bersamaan 28/9/2012 yang lepas aku bersama dengan member baik aku sepanjang bulan ini dan selamanya ;) keluar outing ke bandar Alor Setar. Kalau diikutkan ini adalah outing pertama aku selepas hari raya yang baru berlalu . so agak lama jugak r aku xouting . jadi hari tu aku memang outing sakan lerr. dah le aku keluar dengan member2 kaki jalan semuanya. sama naik jea dengan aku .yeah diorang adalah niayuya, mardiana, dhiya,cik nikon . kenalkan.


dhiya, mardiana, cik nikon dan aku .Sebelum keluar outing, sarapan dekat kafe hospital ;) . Itu jea tempat makan paling dekat dengan kolej aku -__- . Ofcourse we choose roti as our breakfast coz we r original made by Malaysian


Our Outfit for today yoo! kembar set

My single outfit ! ada orang cakap . beg kuning aku pakai tu xsesuai dengan baju aku . tapi bagi aku okay jea ;) . fashion is universal yoo . who care? 
Zero stress ! Fuhh, lega, management,midterm exam,research dah habis ! -__'

Bersama 3 orang member aku yang buat management dekat wad yang sama dengan aku . aku sama shif dengan nia. she help me a lot . Share gula kapas together.  haha. girls memang suka benda yg cewit cewit neh ;) .

Sebenarnya. sebab utama aku outing pada hari ini adalah nak beli kek sebagai hadiah kepada wad stafs 4x sempena dah habis buat management di wad 4x. so sebagai tanda penghargaan dekat sister, staf nurses dan  doktor yang telah banyak beri tunjuk ajar kat  kiteorang sepanjang management selama 2 minggu di wad ini .memang xterbalas budi mereka. management di 4x memang banyak mengajar kiteorang untuk menjadi staf nurse yang proaktif suatu hari nanti .banyak kenangan aku bersama mereka disini .dan yang pasti lagi sure selepas 2 minggu buat manage disini , berat aku turun 2kg. huhu, sangat bagus sampai aku xpayah diet unt turunkan berat badan , hehe.


                                   memori yang tercipta ini xmungkin akan aku lupakan

Who care 2 is better than 1? I have 3. kau ada? ♥ korang memang aku xkan lupa okay !

TIME TO PLAY

Lepak main game need 4 speed jap ! lumba kereta guna manual set ! memang best!
Aku main sampai senapang tu rosak sebab tangan aku terlalu power sangat -__-  haha. kononyala.

Baru perasan baju kiteorang sama?

Luv bug ♥ with dhiya ;) . Org yang sama-sama susah dengan aku untuk siapkan research !! (we both a leader for group 3 n 4) . T.Q 4 everthing. hope my group(3) and your group(4) will be the best in Research

aGain , cewitt . one of my reason y aku teringin sangat nak pergi johor adalah sebab ramai member2 aku dari johor ;) .dhiya is johorean.




Memory: mx 4x by JP 2/2010

Me, nia, mardiana, dhiya, amalina k, azreen
5/9/2012-20/9/2012


Venue : Pantry w.4x (28/9/2013 @4.15pm)

With the stafs , T.Q 4 everything  ♥ , ramai lagi staf sebenarnya. tapi xda masa ni.

Candid memoire ;) Chill.  still have one year to become like them , can't wait.

The cake, Tiramisu .



So itulah dia memori yang aku nak ceritakan ♥ . terindah dan terbaik.Salah satu kenangan yang xmungkin aku lupakan. 





T.Q for cik nikon as our photographer 4 today



2 comments:

  1. gembire betul baju sama

    akak rase korie ske sume mende belang2 la

    ReplyDelete
  2. alolo gambar kat poster rupanya. heeeee

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !