"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, October 25, 2012

KAHWIN isu hot untuk student final year


Salam Eid al-Adha ,


Alhamdullilah raya kali ni dapat balik beraya dirumah.
terkenang sedihnya beraya di kolej masa tahun lepas ;'(


dan tahun depan kalau rezeki dapat kerja dekat utara okla, kalau kena lempaq dekat hospital area pantai timur, seberang laut memang xda harapan kot nak balik beraya haji -_-'' , gigit jari  jeala nanti. tp xpea. aku redha je dapat mana-mana sebab im still young and single so letak je aku kat mana-mana pun. i can survive lah . but tolonglah jangan dapat sarawak, sabah  lebih ok kot (kekosongan staf nurse ramai di hospital sebelah sarawak dan sabah)  so doakan-doakan aku yea. ;D



Salam Eid al-Adha day ! jom pergi sembahyang raya esok ;)


Lagi sebulan setengah semester lima aku akan habis. dan tahun depan continue unt last sem for final year till jun 2013. then, My dip. study will end ! so memang sangat-sangat xsabar. dalam kelas semua buka topik pasal kahwin jea tahun depan. dan aku pun dah buat plan nak saving money unt pergi majlis perkahwinan my friends.rumah my firends kebanyakkan dekat johor, terengganu. jauh maaa. so memang kena plan dari awal.




Bila buka topik pasal kahwin, kebanyakkan girls akan tersenyum lebar ;D. suka sangat. tapi bagi aku. kerja dan saving money lagi penting kot. umor 20 tahun still young untuk aku berkahwin walaupun aku suka giler follow kisah  dena bahrin di blog dan twitter dia ;D. lagi pun sekarang ni xda calon pun, xda pun lelaki suka kat aku. n aku pun xda sapa-sapa yang disukai kecuali Mr. nothing to do tapi itu pun masih mencari -_-'' . btw, letihla kalau one-sided love sebenarnya. aku rasa macam nak give up sudah. malas nak fikir. sebab banyak benda lagi yang aku kena fikir dari fikir Mr. nothing to do tuu. semua tu annoying je .



Bila godek2x youtube account aku tadi, terjumpa video terbaru mat lutfhi. dah lama sebenarnya mat lutfhi ni xupdate video. dan akhirnya dia update jugak ! sangat layan video terbaru neh. y? dia ubah style rambut dia. dah  sebijik macam Eunhyuk (sj) cuma beza dekat , kulit muka eunhyuk lagi fair dan bersih dari matlutfhi -__-'' dan matlutfhi xreti cakap bahasa korea ;D . haha. tapi mat lutfhi is my forever lasting love malaysian youtuber ! ;D .


  



# Aku pernah rasa hepi giler sebab dapat belajar dekat kedah sebab nanti boleh jumpa mat lutfhi dan anuar hadi tapi sampai sekarang hampeh -__-''. xpernah pun jumpa. kat mana TAK TAU rumah depa ni kat kedah? xpernah plak terserempak kat pekan rabu, alor setar, aku rsa semua mall kat area kedah aku dah p tp xpernah jumpa depa pun. a ka, depa ni xreti2x nak balik Malaysia?. belajar jea kat Australia tu.. hahaha. stalker ~


1 comment:

  1. habis ko ingat aku dok saja lah kat kedah ni? aku pon nak gak jumpa depa.. tapi nak wat camne..xde rezeki redha je lah..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !