"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, December 18, 2012

Huda Syafiqah 's 1st Giveaway


 
Link giveaway!


Oh hye ,

Korie juga join giveaway ini walaupun syarat dia agak banyak tp mudah sebab segalanya dekat page owner ;D  demi menghabiskan masa lapang yang ada xrugi join giveaway neh ;D .

Btw, hadiah-hadiah di pon cool jea.. Ada collagen ooo!.. so meh la join korang !


Tag :


3 comments:

  1. :::: join segmen erk... :: leeza sibuk kerja ni korie. sorry kalau sehari sekali jer dtg sini. kat tmpat kerja byk plak kerja. kalau tak mmg dh merayap.

    ReplyDelete
  2. xpew kak, kita faham ;) , hope u enjoy with ur work

    ReplyDelete
  3. Salam , Korie . Korie lupa nak tag 3 orang , ye ? Kalau belum , sila tag . Kalau sudah , inform ssaya di shoutbox , k ? Lepas tu , baru saya akan update nama Korie , di senarai peserta . Bukan apa , takut tak adil untuk peserta lain nanti . TQVM :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !