"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, December 12, 2012

Laporan minggu ini ( Busy ssangat )


Assalamualaikum ,



1st Alhamduliliah ,
Blog aku dah boleh upload gambar diatas pertolongan blogger Leeza dan mR. Ichi yang memberi pertunjuk apa yang aku perlu buat unt selesaikan masalah limitation quota dalam blog .
(thank sgt2x ;) rasa terharu sampai nak nangis rasa ;')  mcm nie lah kawan blogger yg kita perlu ada dan hargai , saling bantu membantu . bukan berkawan semata-mata nak lawan sapa paling banyak followers jea .



so apa cerita hari ni? . hehe. nak dengar cerita aku? yeah. semestinya aku akan cerita walaupun korang xnak dengar ;) . so nak cakap yg minggu lepas memang xtvt harian aku full dengan reherseal persembahan . aku masuk persembahan sem (pentomin) sempena majlis farewell JP 1/10.so biasalah.. practice sampai lebam. rasa mcm nak muntah semua. huhu -_-'' over x?



Lepas tu ada lagi reherseal untuk sambut pelatih kskb sg buluh yg datang ke Kolej aku sempena Lawatan Muhibbah . untuk yang ni aku masuk persembahan jugak . pentomin lagi! arhh. memang aku asyik masuk pentomin jea sepanjang xtvt kolej . yealah,cita-cita nak jadi pelakon xtercapai , berlakon atas pentas kolej pun jadilah ;) . Btw, aku memang suka berlakon, alert! Mana-mana Pengarah kat malaysia yang memerlukan talent baru , silalah contact miss korie yea ;) . anytime 24/7 . hahahak ;) pun boleh.



Memang kesimpulannya , minggu lepas memang aku busy sangat. busy dengan vocational posting  dekat klinik kesihatan pesakit luar ++  latihan untuk pentomin bagai. dan semuanya berjalan dengan lancar. nanti aku update bagi setiap xtvt eh ;) . wait yea . n sekarang ni , semua bebudak jp kolej aku dah pulang bercuti di kampung masing2x kecuali sem aku (sem 5) dan sem 6. sem 6 xpayah cakap r. diorang memang akan balik lambat sebab LJM. Yang xpuas hatinya sem 5 pun kenapa kena balik lambat jugak? erhh. xpaham betul. tapi xpealah. sekurang2nya masa aku x terbuang mcm tu jea. boleh jugak tolong pesakit dekat wad masa praktikal.



lama xtgok gambar aku eh? ni haa.. well semakin sihat ;)







Korang follow perlawanan bola sepak piala AFF Suzuki ?
Aku pun ! jom bersorak sama2x menyokong harimau malaya


Insyaallah kalau malaysia masuk ke final aku akan turun padang stadium bukit jalil ;)

6 comments:

  1. Peminat man ut??? Haaaaaa
    Thx sebut nama leeza erk!!

    ReplyDelete
  2. welcome yea korie. :)

    pentomin ek? hahaha.
    penah masuk jugak dulu tume duk kat matrik.
    latihan kena buat bnyk kali sbb nak mantapkan show.
    tapi last2 gugup atas pentas.
    hahaha

    all the best!

    ReplyDelete
  3. wahh. busy cik korie. hehe. la ni ley rahat2 sikit kan..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !