"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, January 11, 2014

Diari Cemas #1

Aku rasa aku dah kena start tulis diari balik sempena tahun baru ni ..
mungkin lps keja aku boleh spent time beberapa minit unt update bendaalah ni .. for what? ntah. mungkin nanti-nanti aku rasa entri ni sangat bernilai bila aku tua nanti ..

Hari ni kerja pagi , pagi tadi aku hadiri cne pasal '5S' sebijik mcm lecturer aku ceramah masa kat kolej dulu cuma kali ni lebih spesifik mengenai kerja . so lepas ni tempat kerja memang kena ada 5S yang aku sendiri pun x laksana . HAHA. so bila nak laksana? korang tolong jawablah untuk aku .

Tadi aku kena incharged kes OSCC molested , yeah , fresh jugaklah tapi biasalah , molested adalah kes yang biasa-biasa je , Xsehebat rape kes fresh 72jam . aku xpenah lagi kena kes fresh rape '. teringin sangat nak belajar buat fresh kes , mungkin lps dah pandai buat kes fresh aku da layak jadi agen CSI :) . ahak .

Tadi dekat ED ada jamuan , Nasi beriyani , ada doktor yg nak tranfer ke hospital lain . beria aku xnak beli lunch sebab nak makan jamuan tu, sekali punyala aku sibuk buat kerja kat obs ward ,sampai xsempat nak makan , dan xsempat nak suruh sapa-sapa simpankan , so d akhir cerita masa aku nak g makan , makanan da habis :'( , giler sentap perut tengok orang lain dpt makan , diri sendiri dpt bau jer . erk . mungkin xda rezeki . so biar jealah . balik kerja terus singgah kena mamak beli nasi berlauk , aku ambik lauk dagaing  goreng halia , boleh kata banyak jugak r aku ambik sebab aku ni kaki daging , sekali bila rasa daging tuh , masin yaa ampunn !. gulpp! terus hilang selera nak makan . grrr .



apalah nasib aku hari ni ..

sabar je layan hidup ini ..


bye .

esok aku kerja pagi lagi .



1 comment:

  1. kesian kt hang..pah ni jangan amak sangat...t perut lapa, duit melayang..

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !