"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, January 13, 2014

Diari cemas # 2

Salam ,
hari ni aku kerja sampai xmangadap dunia langsung .. buat double shif pagi dan petang / erk . xtahu la nak cakap mcm mana penat ni, tapi yang pasti memang penat sgt . masa shif pagi, patient aku dari kalangan baby.. mai masuk ptg bertambah rancak obs ward.  sekali hantar 2 3 orang , memang rasa mcm nak tumbuk diri sendiri jer , haha. sekarang ni kan.. apa yang aku rasa bila aku kena handle banyak patient dalam satu masa yg sama aku rasa mcm fun sangat, senyum xlepas. rasa mcm nak ketawa jer .. maybe sebab terlampau stress sampai jadi gila sorang? haha. bahaya ouh . tapi itulah, kalau aku xlayan perasaan ni, memang jem r kepala otak. excelly kan, kadang2x bila stress time kerja ni kita mesti akan terfikir nak resign dan maki tindakan zaman dahulu kenapa  kita pilih bidang ni.. kan? haha. biasalah manusia, xkan ada yg sempurna .

Tadi timbul isu masalah dengan lab , adoii.. penat aku nak buat report bagai, disebabkan report ni, aku balik 12 mlm tadi , mcm hampeh . tapi demi pikiar sebab kerja makan gaji so kenalah kerja betul-betul kan .

Sekarang ni musim denggi , patient aku yg masuk kena tahan dekat obs ward kebnyakkan denggi jer . lepas tu kena hydrate , ramai xramai xterkata laa.. kadang-kadang aku mcm nak bunoh nyamok sekor-sekor , grr. disebabkan merekalah aku banyk kerja.. haha. tp busy mana pon dah jadi best da sekrang..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !