"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, April 3, 2014

Malaysia vs Filipina


1.3.2014
Malaysia vs Filipina 
Stadium Majlis Perbandaran Selayang


Untuk 21 tahun yg lepas , aku teringin sangat nak tengok bola secara live dan ini adalah kali pertama untuk setelah aku menjangkau 21 tahun, again. hehe. sadis bukan? ahak~ xsangka perasaan excited nak tengok lagi hebat dari perasaan semasa menonton secara live. xsangka selepas menonton untuk kali pertama perasaan aku seperti besi buruk disepak-sepak oleh mat ganja kaki lima 


Aku sangkakan semua yg datang bersemangat wira untuk support malaysia main tapi xsangka aku sahaja bersemangat jitu tanpa niat lain . mereka yang lain datang menyokong tapi xsangka dalam masa yang sama mereka telah melemahkan semangat aku untuk terus jatuh cinta dengan game ini. mereka potong feel aku dari masa pertama lagi !. aku mcm nak cakap what the hell, tp xterkeluar, yang keluar what the fuckkk ! even maksud dia sama tapi kepuasan menyebut lagi nikmat .


Ultra Malaya bunyi mcm gagah perkasa , nama dah setanding international, mungkin buat aku lupa MU seketika bila darah anak jati malaysia mengalir dalam pembuluh darah aku tapi hakikatnya Ultra Malaya xseperti yang aku sangka. Cara mereka mengkritik FAM tersangatla menonjol bertapa bencinya mereka terhadap FAM tapi xpayah la nak merosakkan feel aku untuk jatuh cinta dengan game pada malam tu , dah la ini feel aku untuk pertama kalinya tapi mereka telah menjahanamkan feel suci aku ni dengan memekik dengan menyayikan lagu jahanam yg langsung xmemberangsangkan . rosak bahasa . 


Apa motip mereka? aku malas nak ambik kesah . Itu bukan masalah aku. Aku bersuara sebab aku xdapat feel game pertama yang aku nak pada malam tu . shitt .


































Mata akhir Malaysia 0 - Filipina 0
Ultra Malaya. kau mesti puas kan?. ini yg kau nak kan. Rugi kau xbakar stadium malam tu, mesti kau menyesal kan .
Aku bukan peminat mereka . Aku hanya nak tengok game bola .



No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !