"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Wednesday, June 25, 2014

MLM

Kalau nama tinggal kat KL kalau xtahu MLM tu apa nampak sangat kau xselalu keluar dan xsuka keluar. Aku ni da berapa kali diinvite dengan bendaalah ni.. siap jd crush lg dengan introducer aku tp xmenjdi sebab MLM is something° u must truely understand. aku sangka dia jujur nak berkawan dengan aku. keluar sana. keluar sini tapi rupa rupanya dia ada motif lain kenapa dia nak dekati engkau. mungkin aku ni senang sangat nak didekati sbb tu ah mereka suka sgt aim aku. eh sialllaah. kan. pada mulanya aku xfaham ikatan terjalin mungkin disebabkan aku terlalu tulus unt berkawan tapi ketulusan aku tu dinodai oleh niat propa biz MLM. semuanya jadi dusta. bila biz mereka kena reject dgn kau , kau akan ditinggalkan begitu sahaja. no more contact kau sebab kau kc nothing untuk mereka teruskan biz so xd point diorang nk berkawan dengan kau daa.. exclly benda ni bukan jadi sekali kat aku.. benda ni keep repeating in my life dan sekarang aku dah fedup bila jumpa member baru yg mcm excited nk kwn dgn aku dan beriya nak ajak aku keluar g sana g sini.. when it happen again and u know something in their mind y diorang ajak aku , ianya jadi sangat bodoh dan sial doh. serius aku ckp. aku cukup benci dan rasa annoyed gile dengan mereka ni sebab cari aku atas dasar nak suh aku jadi prosphek diorang dlm biz dan untuk sama2 jadi jutawan. wth! im not talking about biz but cara diorang !.  aku ni beriya je tulus nak berkawan tp rupanya diorang ada niat lain..

So friends. hati2x .Kalau nk join MLM bole tapi kau kena betul2x faham cara biz ni dijalankan. benda ni boleh je buat kau kaya tapi percayalah xda benda yg senang dlm dunia ni.

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !