"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, June 27, 2014

Taman Tema KLCC

Sering aku hadirkan diri dikala aku kesunyian
banyak kisah yg terbuku disini.
setiap dari mereka cuba aku ungkaikan
lagi lama aku ungkai lagi aku xfaham.
kelihatan air pancut memancut dengan riang
disambut dengan ketawa ria kanak-kanak comel
lensa kamera turut tidak berhenti merakam keindahannya
aku suka disini
aku rasa tenang
jauh nun disana ianya sesak dengan kesibukkan dunia
melihat mereka tersenyum ketawa turut buat aku unt turut ketawa
aku kelihatan sunyi keseorangan tapi hakikatnya aku sedang menunggu seseorang di sini.
sudah lama aku tunggu
mungkin aku sudah penat tapi aku xpernah jemu
pasti dia akan datang
sabar sabar
walau rasa iri hati dengan pasangan lain yg sedang bahagia melayan cinta masing-masing.
sakit juga tapi endahkan saja.
aku juga bakal bahagia.
kalau hari ini dia tidak muncul
esok aku akan kembali
menanti..
perasaan
yang aku xboleh kawal
aku punyai jiwa dan ego aku sendiri
hanya diri aku yang memahaminya .
kadang aku tidak sedar aku dah pergi jauh melayan perasaan.
indah tapi pahit.
yang pasti aku suka disini
ada air pancut yang menari riang yang aku dambakan supaya hidup aku turut riang begitu .
datanglah dia kepadaku .
aku sentiasa menunggu.


korie
Klcc theme park
27.6.2014@ 18.25pm

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !