"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, July 12, 2014

Memendam Rasa

Aku bukan sengaja buat kamu begitu
aku terpaksa..
aku terpaksa merelakan walaupun aku tahu akibatnya
aku tahu
aku bukan yang terbaik buatmu
aku akan pergi
pergi membawa diri
mencari kamu yang bukan kamu lagi
menjadi yang engkau tidak cinta
ajari aku untuk menjadi yang sempurna
hanya diri aku yang tahu
hanya kau yang pernah mengerti
tapi tidak lagi
air mata kini sudah tidak malu untuk keluar
lagi dan lagi..
terpaksa aku relakan.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !