"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Tuesday, March 9, 2010

![NEWS]Big Bang’s Taeyang to open for Brian McKnight’s upcoming concert!

Big Bang’s Taeyang will be the opening act at Brian McKnight’s concert in Korea.

Taeyang will be the opening act at Brian McKnight’s concert, ‘McKnight at Night,’ which has been 8 years since his last visit, on April 1st at Seoul Jamsil Indoor Sport Stadium.

McKnight, who wanted information of an artist for an opening, readily agreed to have Taeyang as soon as he saw Taeyang’s performance video. Taeyang, who is valued as a best black music style singer in Korea, is an artist who performs the most trendy R&B style music.

Brian McKnight will perform with his two sons, Brian Kelly McKnight Jr. (21), and Nicolas McKnight (18), who has been performing since 2007.

Translated by: jeska @VIP Translators  + shared by BBVIP

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !