"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 5, 2010

!Yuri Diagnosed With H1N1 Virus!!



SNSD member Yuri has been diagnosed with the H1N1 virus.

Yuri had cold symptoms on the night of March 4th, visited the hospital for an exam, and was diagnosed with H1N1 virus on the morning of March 5th. She is currently resting at her house. Due to this, she will halt all activities until confirmed of full and complete recovery.

As SNSD's "Oh!" is loved by many fans, music programs including KBS 2TV's "Music Bank" on the 5th will consist of only eight of the members.

On a side note, SNSD's official second album's title song "Oh!" has been gaining popularity, sweeping first place in numerous music programs.

Credit: Nate
Translation: typicalharu@soshified.com/forums

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !