"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, March 26, 2011

NAJWA LATIF bikin Panas di YOUTUBE!

Salam korang!.
selain suju siapakah yang aku minat? Ernm.. beralih angin sekejap.. lupakan pasal artis korea yang xpernah kering dlm CNS aku. aku nak cite sikit pasal this kind of girl. her name is NajwaLatif. Seorang subcriber video di youtube.. apa yea aku nak bahasakan dia. adik kah? aku tua sikit dari die.. Erm.. panggil Naj jeala yea. Ok.. korang.. maybe korang ada yang dah kenal siapa Naj ni.. mungkin dah ramai yang update blog diorang mengenai Naj.. ok usah pedulikan apa yang korang pernah baca mengenai Naj ni.. juz buat-buat xkenal jea walaupun secara faktanya korang dah kenal si Naj ni. Barulah semangat sikit aku nak menaip ni..

Kenalkan.. NAJWALATIF.Pelapis idol dalam bidang nyayian dalam industri Malaysia suatu hari nanti. Mempunyai suara yang lunak dan sedap di dengar oleh cochlea( telinga). Agak-agak mcm yuna la agaknyer.. boleh bermain gitar dengan baik maybe bley jadi the next Ana Raffali.Ermm.. maybe agak terlampau unt aku pujidia lebih-lebih tanpa memberi bukti kat korang yang terpinga-pinga kat sana tu. Ok! oleh itu.. dengan berbesar hati aku letakkan antara video lagu popular yang dia cover.Antaranya 
 


Ermm.. siapakah aku unt menjadi juri dalam dunia nyayian ni kan? aku hanyalah blogger yang duduk di kaki lima jea.. huhu~. Btw.. aku suka dengar suara adik NAJ ni dan aku doakan dia berjaya di industri muzik malaysia suatu hari nanti.. Pakej yang dia ada sekrang dah cukup baik unt dia pergi lagi jauh.. xmungkin popular seperti Justin Bieber tapi dalam carta hati aku dia adalah more than Justin Bieber.. so Najwa! i alway support u!.. hope u will cover many popular hit song and and show it to viewer out there. 


Lagu original maybe 1st single yang dia buat unt didengari oleh umum


Ini dia.. memang sedap!



Aku teringin nak belajar main gitar..tapi xda masa unt belajar bermain gitar sebab banyak kerja di kolej.. hurm.. dan dengar kata perempuan beragama islam haram memetik alat permianan yang bertali.. betulkah? xtahu la korang.. aku tinggalkan korang kat sini jea yea.. 

Opps! sebelum terlupa..Adik Najwa ni mempunyai blog dia sendiri.. officially ok.. so aku linkkan blog dia di sini

NajwaLatif si Gadis Youtube



Photobucket

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !