"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Sunday, July 17, 2011

Go Mi Nam Curang Terhadap Tae Kyung dalam Heartstrings !



Title: Heartstrings / Neon Naege Banhaesseo


Prevously known as "Festival - Drama" and "You Fall for Me"
Genre: Romance, music 
Episodes: 16 
Director: Pyo Min Soo
Screenwriter: Lee Myung Sook
Broadcast network: MBC , every Wednesday & Thursday 21:55Broadcast period: 2011-Jun-29







Sinopsis
Lee Shin adalah seorang pelajar universiti dalam jurusan muzik moden.Beliau juga vokalis dan gitaris band "The Stupid." Shindi dikenali sebagai seorang yang baik dan bersemangat dalam muzik,tetapi dalam realiti dia hanya seorang yang cool jea, tidak mempunyai kepentingan dalam apa-apa jua yang tidak berkaitan muzik dan tidak mempunya impian serta rancangan untuk masa depan. Beliau pada mulanya suka Yoon Jung Soo, seorang profesor tarian di universiti, tetapi berubah  apabila dia bertemu Lee Kyu Won.

Lee Kyu Won adalah seorang pelajar yang ceria dan berstail yang dilahirkan  dalam keluarga berprestij  dalam jurusan alat muzik tradisional Korea iaitu gayageum. Datuk Kyu Won, LeeDong Gun, adalah salah satu daripada 3 pemuzik tradisional yang popular di korea .Dia nak tengok cucunya berjaya dalam bidang  muzik tradisional.



Cast


                    Jung Yong Hwa as Lee Shin  (Hero), Park Shin Hye as Lee Kyu Won (Heroin)





Kang Min Hyuk as Yeo Joon




Ok.. Heartstrings merupakan drama korea yang tengah hit buat masa sekarang.. Korie still xtgok lagi. xda masa.. nak tengok Baby faced beauty dulu sebelum tengok drama ni..Btw..  Masa lebih kepada berblogging daripada menonton drama korea.. 


Kenapa drama ni best?

Sebab Yong Hwa (C.N BLUE ) dan Park Shin hye berlakon- diorang ni pernah bergandingan dalam drama You're Beautiful tapi masa tu Yong Hwa hanya jadi hero kedua jea.. manakala Park Shin hye jadi heroin kepada Jang Geun Suk.. dan drama ni menyatukan diorang balik.. bukan sebagai skandal.. tapi sebagai kapel.. wah wah wah ! mesti best! satu lagi sebab adalah genre drama ni adalah romantik dan music. Aku sangat suka romantik punya scene dalam drama korea.. sweet sangat!.. Genre romantik dalam drama korea adalah terbaik ! kenapa? korang kena tengok sendiri la.. dan genre music lebih kepada kpop yang memang xda tandingan.. best ! dan hampir terlupa pelakon sampingan dalam drama ni adalah Kang Min Hyuk ( Guitarist C.N BLUE ).. Aku rasa ini drama 1st dia kot sebab xpernah tgok dia berlakon lagi sebelum ni.. Itu yang buat aku nak tengok sangat drama ni.




Wallpaper drama You're Beautiful.. Just nak tunjuk yang Go mi nam (Park Shin Hye) dan Yong Hwa pernah digandingan sekali dalam drama ni sebelum drama HEARTSTRINGS. Tapi bukan sebagai kapel la.. just skandal.. sebab Tae kyung(Jang Geun Suk) oppa^^ adalah hero dalam drama YB.


So apa lagi! Korang yang ada Astro janganlah terlepas menonton drama ni ok.. mesti best!kalau xda Astro korang bley jea nak menonton secara Online--> di sini
sekarang dah episod 6!




2 comments:

  1. em btl 2.........korea mmg best coz korea rmtik ar...........aq mnt ar..tmbh2 lak gmbar hes beutiful lak..tae gn go mi nam mmg lyk kple ar...aq mmg cka ar tgk mka tae wk2 mrh..solah2 gmbar 2 realiti huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  2. em btl 2.........korea mmg best coz korea rmtik ar...........aq mnt ar..tmbh2 lak gmbar hes beutiful lak..tae gn go mi nam mmg lyk kple ar...aq mmg cka ar tgk mka tae wk2 mrh..solah2 gmbar 2 realiti huhuhuhuhu

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !