"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, September 5, 2011

Aiego! Komen di blog orang yang komen di entri sendiri jea.

Salam daebak!


Xda kena mengena dengan mood raya.. aku memang seorang 


Blogger tapi..

  • Pemalas.. apa yang melibatkan buku.. suri rumah.. gadis.. but im still need to care all this thing.. aiego! 


  • Aku seorang yang mudah bosan dengan sesuatu.. cth terbaik! baru-baru ni aku follow rancangan we got married -khuntoria tapi sekrang ni aku dah malas nak tengok walaupun best sebab dah naik rasa bosan.. asyik duk tgok jea.. xhabis-habis.. aiego! kenapalah mesti ada sambungan.. ;[

  • Drama korea yang best tu pun.. mulanya aku nak sangat tengok  'heartstring' jadi aku download la tadi.. episod 1 baru.. lepas habis tengok ep. 1.. aku dah malas nak download ep.2 dan seterusnya sebab download ambik masa yang lama dan leceh laa..  even aku aku guna Internet download Manager yang bajet hebat zaman sekarang! aku harap ada orang akan download sampai habis dan aku hanya copy dari dia jea ;)

  • Err.. sekarang.. xboleh nak bersabar! nak cepat jea.. erhh! teruk lah kalau terus macam ni! Aiego!

  • Studi! I need to studi.. Nursing subject.. ada trial exam 2 minggu lagi.. errr.. teruklah.. masa kelas tidur jea.. kena cover banyak ni..but sekarang tengok! masih rilex lagi!.. hey!.. 

  • Aku malas nak baca entri yang panjang walaupun agak pendek.. aku hanya baca point dia jea..then, kalau rajin aku komen.. btw.. setakat ni aku hanya komen di blog orang yang komen di entri aku jea.. y? sebab aku xrajin nak blogwalking dan tinggalkan jejak.. not my style at all.. but..ping blog rajin la jugak tapi dekat group page yang sama jea ;] .. so mcm mana blog aku nak maju? hurm.. xpew.. aku xkisah pasal alexa semua tu.. populariti? aku xckup terkenalkah a dalam family aku?.. populariti itu hanya menyusahkan diri sendiri je wey.. tolongla faham.. 


Bapa kali aku nak cakap.. aku memang student nurse bukan jururawat..  =_= (second year) 


Nota Jjinbbang : Paksa diri untuk studi! Aiego!..

2 comments:

  1. ingat dah keje :P

    p/s : baru perasan header flash kat atas tu. lol

    ReplyDelete
  2. siap ade salji kat header. hahaha.. #kat luar tingkap.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !