"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, September 8, 2011

.Alor Setar. I'm going Back!

Cuti ni aku banyak habiskan masa dengan minah sebelah aku ni.. byk tol xtvt  aku dengan dia..  ;]
btw.. dia adalah my closed cousin ;] dia belajar dekat UITM .. UITM yang paling cantik dekat Malaysia.. yang tulah.. adakah anda kenal beliau? wakaka..sepupu aku ni ada blog.. nak tengok x?


http://bleuelf.blogspot.com


'''''' ;] ''''''''


Apa macam? dah jenguk kah?



Blog dia dah ditinggalkan.. dia xpernah hupdate pun tahun ni.. pemalas.. tahu layan suju jea memanjang. giler.. dia lagi gila dari aku kalau bab-bab suju ni.. ;] sebab tu blog dia mcm tu.. penuh dengan oppa-oppa korea. aku rasa dia buat blog hanya sehari lepas tu dia terus xbuka.. hahaha.. inilah contoh orang yang xda minat dengan dunia blogger.. ok ok.. aku faham hang banyak komitmen dengan benda lain kan.. kekeke



Dia cuti tahun 4 bulan kot.. giler lah.. kalau aku dapat cuti 4 bulan memang aku bahagia sangat ah.. tapi xmungkin aku dapat cuti 4 bulan .



Btw.. aku dah nak balik kedah esok.. selamat tinggal weh! xda lagi gossip psal suju yea ;[ hahaha.. lain hari kita sembang lain k. bila ek aku dan hang cuti sekali? aku rasa xda dah kot.. cuti raya dah habis.. apa lagi perayaan yang besar?.. hurm.. deepavali? heh.. xmungkin.. tapi deepavali ni aku mungkin balik sebab aku dekat jea dengan rumah.. hang? xpasti lagi ark.. xpelah..



Aku malas sangat nak kemas baju untuk balik esok.. grrr.. wut haaa.. kenapa cuti 2 minggu cepat sangat berjalan.. adoiyai..  aku harap masa 1 tahun setengah lagi ni berjalan dengan cepat.. xsabar rasa nak habiskan studi ni..



Esok sebelum balik ada sikit masa lagi dirumah.. Enjoy! kawan-kawan aku dari Johor,Kelantan,Terengganu dan bertolak malam ni.. hehe.. Ini yang untung ni bila rumah dekat dengan Kolej..



Sabtu dah start kerja balik! adoiyai.. dugaan-dugaan
[Kerja- maksudnya praktikal di wad]
somebody dah salah faham dengan perkataan kerja'


Lagu untuk malam ni adalah..







Nota Jjinbbang : Apa ek nak buat malam terakhir ni?.. dah la malam jumaat plak tu ;] 

Berita panaz .. Cukai 6% untuk setiap pembelian tambah nilai (Topup) heY! CekIk darah! AkU dah BaYar DuiT ToL kIRA dAh CuKUp BaGuSLAH!

6 comments:

  1. weh kau nk balik kedah da??

    bye2 weh... jgn lupe aku.. tau tau :(

    hahahahahah :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...penat tau cuti 4 bulan ni...merase da.. hik3

    ReplyDelete
  3. kories..kalau dia suju...sis big bang...heheeh....

    nway..uitm mana paling cantik kat mesia ek? ada ke?

    ReplyDelete
  4. semoga selamat dalam perjalanan yaa.. all the best Kiroro.....

    ReplyDelete
  5. Lepas cuti panjang nak start keje memang payah...layan blues je...hheee

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !