"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, September 6, 2012

Sambutan Hari Raya di Kolej dan Welcome Management !


Assalamualaikum dan salam 19 syawal.


Memandangkan cuti raya dan cuti pertengahan sem dah pun habis seminggu yg lepas . aku  sedikit busy untuk minggu ni dan start minggu depan akan tersangatlah busy sebab hari sabtu ni aku akan start management di wad medikal. 2 minggu buat management di wad yang sama ! nascaya aku akan mengalami stress yg berbeza setiap kali management. xtahu nak cakap apa. nak lari dari kolej dah amat terlambat dan itu isu yg dah basi. so inilah tanggungjawab aku dalam menghadapi student JP tahun 3 semester 1. chill beb!.


Ditambahnya dengan projek research yg kena hantar 2 minggu lagi. giler. memang busy dan yang pasti aku kena tingkatkan kekuatan mental dan fizikal . kalau x, memang aku akan nangis setiap hari dan nak balik rumah mcm budak lembek. but im not! totally not. doakan aku kuat untuk menghadapi 'management'. Insyaallah.



Tadi dekat kolej ada sambutan hari raya , just simple dimple . oklah. cuma kena bayar lebih sikit untuk makanan yg disediakan. kena bayar (wajib) walaupun aku fikir mcm cekik darah ja nilai bayaranya. -__- .



Xboleh nak sembang rancak sangat. sebab nak suruh layan gambar kat bawah ;)





Jerawat besar kat pp tu ha. timbul sebab stress fikir cuti raya dah nak habis dan kena masuk kolej. dan bila masuk kolej acne terus lagi besar. giler ! nampak sgt stressnya ;l












Hari sabtu ni start management dan berterusan hingga akhir 14/9. aku akan cuba update blog sebab nak cite pengalamaan management aku. Insyallah , kalau ada kudrat untuk menaip.


3 comments:

  1. wah...jamuan raye..makan makan...best3
    samelah...next week mesti buzy.
    bukan ngn keje tapi ngn student.
    skarang ni dah 2minggu ada kat u.
    sunyi sepi. junior je yg ada.
    insyaallah. harap sem ni tak buzy
    dengan essement. :)

    ReplyDelete
  2. next week pun .. leeza dah mua sibuk dengan pembentangan tesis.. hoooo.....
    good luck utk awk k.

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !