"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 8, 2013

IAM4YOU



oh men~
Esok da nak balik kolej , malas sangat da ni. tp xpe. tinggal 3 bulan lagi . sabar itu indah kan~ emm kucing aku da beranak 4 kali selama tunggu aku nk hbis belajar ni.. -_-'


Esok maybe my bro yang anta balik kolej . mcm biasa. aku kan adik? msti la kena hantar kan?!




Lusa , hari ahad aku ada trial osce dekat kolej . oh men~ ada 10 stesyen ujian osce untuk dihadapi, kenapa 10 stesyen? sebab aku da final sem.  terpaksa hadapi lah yea.  sepanjang cuti seminggu ni aku ada cuba studi banyak-banyak tapi yang masuknya sikit-sikit walaupun usaha untuk studi tu sedikit jea. paham?. haha. well, aku xboleh nak lari dari sifat malas ketika hari cuti .



Yg aku rajin , baca surat khabar hari-hari tanpa meninggalkan ruang politik malaysia . berita sukan xminat kecuali berita psl harimau malaya . berita hiburan xminat kecuali tengok gambar artis perempuan yg cun-cun , yang lain boleh lah.. well , 1 malaysia tahu pasal pencerobohan di lahad datu baru-baru ni, so begitu jugak aku .setiap masa, setiap detik , setiap jam aku akan mengikuti berita pasal lahad datu . emm, aku berminat sgt untuk tahu dan lebih tahu dari orang lain sebab isu ini sgt serius dan aku sangat cintakan MALAYSIA ! I AM4U ! .
Aku suka sangat dengan semua lagu yang berunsur patriotik yg diiklan dalam tv sekarang.
best sangat !



 The 1M4U theme song was composed and produced by Limkokwing University's 1Malaysia Music Academy

Sebenarnya , dulu masa sekolah aku pernah berhasrat nak masuk limkokwing university tapi xda rezeki kot , klu aku masuk sana 4 sure aku akan join benda2 mcm video neh ;) .


dan satu lagi yang sangat best !

 dan kalau korang selalu tengok tv3 , ada 1 lagi lagu yang terbaru . xdapat nak cari kat youtube ;'(


Selain tu , xtvt kat rumah . ngadap muka mak dan ayah sambil mensyukuri dengan nikmat yang msih diberi . Alhamdullilah.sebelah petang kuar rongeng dengan member baik . jalan-jalan .xda arah pun kadang tu , saja nak ambik angin agaknya . dalam hidup ni kita kena sentiasa berbuat baik dan berfikiran positif , walaupun , kadang aku menyampah dengan orang tu , dengan orang ni, tapi aku kena tahan diri supaya kawal emosi sebab kat dunia ni xda sorang manusia pun yg sempurna. so hadapilah dengan penuh sabar dan tawaduk dekat Allah swt . pasti ada jalannya .


Berita Gajet Terkini!
Emm ,
bateri henset aku baru-baru ni mengandung 4 bulan , xtahulah bilanya dia but seks dengan bateri lain , aku tengok-tengok dah kembung gitu ,nampak sangat tu dasar anak haram . so sekarang ni aku xthu nak buat mcm mana dengan bateri jalang aku tu.. ingat nak gugurkan jea tapi rasa bersalah so masih kiv sampai sekarang .. buat masa ni sabar jeala sementara elaun aku xmasuk lagi, nt da masuk tahulah aku nak buat apa..


that all.

doakan aku bole buat trial osce dengan baik yeaa ;)



Thank sangat!.

2 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !