"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, March 25, 2011

LIFE: AKhirnya Berakhir sudah Test!

Salam korang.. akhirnya bertemu jugak yea kita! setelah 3 hari aku sekeras kerikil xnak buka netbook sebab exam formatif punya pasal... sanggup aku korbankan blog as my diari kehidupan aku hanya disebabkan exam! EH! awat aku cakap mcm ni? LOL mmg la exam tu penting kn.. hurm. dalam hidup mesti ada jea ujian kalau x tu bukan namanya hidup.. dan kalau xda ujian hidup kita ni ibarat kosong mcm tin susu yang sudah kehabisan susu (sbb susu tin aku dah habis) huhu.. Masih menunggu elaun kerajaan kc. No money maaa.. well! student life mcm gini la.. kalau nak harapkan duit nuffnang? xdapat kot.. so mcm ni la hidup.
”the only likeness between ‘love’ and ‘milk’ is not just they are both ‘four’ letters. Two people’s love who like milk is not red, because It’s fully pure white

So setelah aku meninggalkan korang selama 3 hari ni.. ape yang korang dh buat? apa CER? xnak cerita kea.. or nak suruh aku baca blog korang.. korang juz linkkan jea url blog korang kat chatbox comel aku kat dinding tu yea. Bagi korang yang baru jadi follower aku tu aku nak cakap Thank yea! hope korang bahagia ler dengan tindakan korang tu walaupun ni bukan blog unt wad bahagia :).Gurau jea

Selama 3 hari exam.. aku banyak korbankan masa aku dengan baca buku.. study.. study.. study.. mana xnya.. stress bile pergi jea kat manax2 group diorang tengah bincang psl soalan.. semua laju jea jawab. aku? still terpingga-pingga sambil menunjukkan muka panda aku ni! huhu.. stress ler.. so terpaksa ler study..demi aku.. demi lecture yang penat mengajar dan kc denda sbb aku sllu tidur dalam kelas.. demi parent aku kat kampung yang sentiasa doakan kejayaan aku.. aku kena study la.. buat yang terbaikmengikut kemampuan sebab aku xnak kecewakan diorang ni. tanpa diorang ni.. siapa ler aku ni?.. blogger terkenal? hampeh..  Insan biasa yang dahagakan kebebasan. That's me!

Hurm.. entri terakhir sebelum aku update post terbaru ni adalah entri mengenai konsert SS3 kat Malaysia. Negara kita.. apa dah jadi? sengap gitu jea.. suju dah balik korea kea or dorang still menetap kat sini? huhu.. comperm la kot diorang dah balik korea.. sini panas.. sana sejuk.. nanti tumbuh jerawat.. kulit dh xcantik..bla.. blaa.. blaa.. kemungkinan yang aku rasa bila orang korea datang sini mesti diorang fikir mcm tu.. Herm.. memang statement yang xberasas. huhu. apa pun SS3 kat malaysia aku rasa biasa jea kot.. xda yang berlainan.. aku rasa kat singapore lagi best kot.. kenapa e? hurm~ maybe korang xperasan yang SS3 kat Malaysia ni xbape best sebab korang dah terpukau dengan kekacakan kyuhyun,hyuk jae,siwon,sungmin,shindong and da others masa tengok konset live hari tu.. apa pun. konsert suju mmg konsert yang paling aku hingin nak pergi dan aku xkan menyesal.Minat punya psal.. sanggup habiskan duit.. tunggu SS4. Nantikan kedatangan aku yea.

Kehidupan aku kat KOLEJ? hum aku selalu fikir siapalah yang xsuka dekat aku.. aku nak jumpa dan tanya dia secara baik.. kenapa dia xsuka aku sebab aku kalau boleh aku xnak bermusuh dan bermasam muka dengan siapa-siapa sebab aku nak berkawan dengan semua.. walaupun aku xsuka hidup berkumpulan mean berkelompok.. ala.. perempuan mestila ada geng sendiri kan? biasa la tu tp bagi aku benda tu xpenting.. dan aku xsuka la diorang yang hanya fokuskan kat geng diorang jea mcm orang luar xwujud.. ntah lea kenapa aku xsuka.. maybe sebab xbebas.. sebab kita semua mana ada yang sama seketul-ketul kan. mesti ada beza.. itulah pasal.. aku lebih suka buat kerja sendiri dan berkawan dengan semua orang.. xpayah risau pasal yang lain.BEBAS!


Hum ingatkan lepas exam bley rehat beberapa hari.. tengok-tengok hari ahad ni dah kena masuk klinikal.. kena buat praktikal dah kat hospital. huhu. penat la aku lepas ni.. tapi bagi aku bidang nursing part yang paling best adalah masuk klinikal.Huhu. aku boleh tolong pesakit. saya sedia membantu.Erm..

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !