"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, March 3, 2011

LIFE: Aku TOMBOI kah?!

Rumah contoh
  • Setelah sekian lama aku berada di KKAS akhirnya dapat juga aku lps rindu unt menghirup udara di kampung. Huh. tinggal beberapa jam,minit dan saat jea lagi.
  • Satu drama sepanjang berada di kolej xdapat nak aku hapuskan dalan ingatan.. aku cuba hilangkan tapi aku x berupaya.Huhu.. banyak yang dah terjadi.. biarlah rahsia sebab bukan semua cerita pasal aku korang bley tahu.. aku perahsia orangnya ok! Kalau ikutkan nak jea aku taip dan pos kat sini tapi disebabkan hal-hal tertentu aku terpaksa rahsiakan dulu.
  • Hurm.. korang cuti sem x? aku esok dah nak balik Penang.Minggu depan start Mid term Break!so mmg sangat seronoklah sehingga xterkata apa aku malam ni. Exlly seronok mana pun aku balik rumah aku still xdapat ubah apa yang dh terjadi pada diri.. betol x? benda yang sama juga yang fikir.. xkn berubah.Hum apa ha rancangan aku bila sampai rumah? aku dah lama fikir pasal ni tapi aku tetap xdapat nak fikir..xtahu nak buat  apa kat rumah.. yang aku tahu bila aku keluar dari KKAS aku dapat menjauhi diri aku dari masalah di KKAS. Aku bukan nak larikan diri tapi jus nak tenangkan dan rehatkan diri semua masalah yang ada dalam diri.
  • Td.. Untuk kali yang ketiganya.. aku kena Injection Vaksin Hepatitis B. Semua dak-dak kelas aku kena.. korang nak tahu.. aku orang yang paling akhir kena injection sbb apa tahu? xmungkin sbb takut.. sebabnya maybe dah takdir aku jadi orang terakhir yang kena Inject. Korang.. pernah x kena inject? kalau bahasa mudah orang ckp. kena cucuk.. huhu. takut kah? biasala kan..  standard la aku ckp kalau masa td pun ada yang menangis sbb sakit.. Erm.. tenang dulu.. exclly xsakit mana pun.. korang kena fokus masa kena cucuk tu.. jangan fikir sakit.. kalau fikir sakit.. sakit la dia nanti.. biasa jea. rasa mcm kena gigit semut.Btw. kawan aku ada sorang fobia denga jarum.. dia td sampai ternangis-nangis disebabkan takut kena cucuk.. aku as her friend.. ofcourse la ada kat situ bagi dia semangat.. aku pegang tangan die ketat-ketat.. nurse mengambil peluang unt cucuk jarum di tangan dia. tu pun jenoh nak pegang dia sbb dia mengeletar.Apa pun tahniah la kat  dia sebab dia bley stay hingga titisan terakhir..Kadang-kadang tu kita nampak jea yang dia tu nampak ganaz n berani di luar tapi sebenarnya kat dalam tidak ok..
  • Tadi buat pertama kalinya aku ajak kat Senior teman aku makan petang kat cafe kolej tadi.. huhu. xsangka lak.. masa jumpa kat cafe aku ada sembang rancak dengan 2 orang senior ni.. mmg aku baik dgn kakak-kakak ni.. mesti aku sunyi bila akak dua orang ni dah xda. Hum sem ni sem yang terakhir bagi diorang. Huh bestnya kalau dapat jadi mcm diorang sekarang..Btw.. akak dua orang ni mmg baik sangat.. aku suka diorang. walaupun diorang ni mcm belangkas.. kalau pergi mana-mana pun mesti berdua.mmg sangat rapat. hope! diorang punya persahabatan berkekalan hingga ke akhir.Amin.
  • Masa sembang-sembang td. Kak D n Kak S ni ckp kat aku yang aku ni mcm tomboi jea. huhu.. aku dah agak dah dah.. mesti ada yang kata mcm tu. tp betolla.. dari luaran aku mmg korang akan ckp yang aku agak tomboi tapi kalau orang mengenali aku secara dekat barulah dia akan tersedar aku bukan seganaz yang korang sangka.. aku sempoi jea. aku xsuka serabut.
  • Aku jenis yang cintakan kesenian.. hanya orang yang berseni jea dpat tahu.. aku sekarang dalam proses belajar.. kalau aku pro nanti baru aku tunjuk kat korang.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !