"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, March 7, 2011

Life: Remy Ishak dan Tiz zakiyah berlakon dlm drama KOREA

dare to be perfect
Princess<sup><tt>®</tt></sup> Logo 
Google Image
  • Salam korang..
  • Hidup mesti nakal yea kalau xnak jadi moody.. nakal xsemestinya jahat kn? Nakal yang membuatkan kita dapat enjoy dgn diri sendiri.. huh aku xda idea pagi-pagi ni nk olah ayat.
  • Semalam aku bermimpikan aku dikahwini dengan anak raja.. Ala-ala macam drama korea Princess Hour.aku xtahu la kenapa dalam banyak-banyak drama aku bley bermimpikan cerita tu padahal drama tu dah berkurun lamanya.. zaman aku naik bas kuning ke sekolah. huhu..Maybe otak aku baru nak pick up pasal drama tue.. lambat betul.. Eh! bukan ni.. Otak aku ni kalau bab-bab best mcm ni dia lambat sikit.. take time sebab produksi-produksi dalam dia terbantut unt buat jalan cerita sebab otak aku tengah stress psl  medical term yang Kak limah xsanggup nak belajar.
  • Merepek dah aku ni. Hum berbalik kepada ANAK RAJA. oK! Bagi korang best kea kalau dapat dengan anak raja?? bagi aku best sangat! tapi xda life.. lagi satu anak raja mana yang nak kat aku ni? raja kapoor? xmungkin jugak.. sebabnya dia dekat India sana tu wei..  memang xmungkin aku nak pergi sana.. xpernah dalam fikiran nak jejak ke India.. xtahu kenapa.. Maybe sebab panas kot?.. blah la.. cakap jeala kau tu nak pergi KOREA. Erm! betulx3. Aku mmg nak pergi Korea tersangat-sangat.. Bukan apa.. lama dah suju tunggu aku kat sanaa.. dorang banyak kali jemput aku g sana.. ala-ala nk buat tv show macam cita Full House .. Full House 2..Tinggal di homestay suju. Perhhh! mmg aku ni dah terlampau syok sendiri! rasa menyampah ark?.. huhu..sabar.. apa aku nak kisah.. Ini blog aku.. so hal aku adalah milik aku.
  • ANAK RAJA. Kalau la aku bley kahwin dengan anak raja.. banyak yang kena aku korbankan.. aku kena korbankan life aku yang sekarang.. aku xbley dah g hangout dgn kwn.. shopping di pasar malam.. dah xbley dah pakai barangan ciplak.. Opps! terkantoi sudah!.. Shhhhhh.. buat sengap sudah. lagi. aku kena belajar pagi hormat kat orang.. Huh. busynya..
  • Korang dah tengok kea drama korea Secret Garden dengan My princess.. ataupun lagi maju korang dah xlayan dah dua drama tu sebabnya tgh layan drama Dream High.Wow. aku satu pun xtengok lagi.. Secret garden dah ada dalam laptop tapi xda masa nak tengok.. semalam tengok sampai episod 3.. tue pun sampai pukul 3. Elok la sangat.. mata aku dah xtahan nak tutup time tue.. so terpaksa stop la tengok.. Btw. Secret garden mmg best ni.. rugi kalau korang xtengok sebab cerita ni lain banyak dari drama yang lain.. Mengenai.. Dua orang yang bertukar roh. Roh diorang saling bertukar mcm sistem barter.. Semestinya antara badan hero dan heroin.. sapa yea yg berlakon.. Erm. Hero dia Remy Ishak dan Heroin dia Tiz zakiyah!. hahah.. xmungkinla.. sebab diorang pelakon melayu larh.. btw.. nantikan Nur kasih The Movie.. cerita cinta yang xpernah ada penghabisan... Maap!  kerana menjadi terlalu nakal kenakan korang. OK! Serius.. Hero dan heroin dalam drama Secret Garden adalah Hyun Bin sebagai hero.. dan Ha Ji Won sebagai Heroin. xkenal? meh nak cerita sikit.. Hyun bin pernah jadi hero dlm drama My lovely samsoon,Snow Queen dan Ha Ji won pernah berlakon dlm Memories In bali. Banyak lagi drama yang diorang berlakon tapi drama ni jeala yang pernah ditayangkan dekat Tv Malaysia.Kalau nak tahu lagi Google sendiri yea.
  • Hurm.. semalam punya malam aku ada hantar entri aku pasal Ben Ashaari dkt blog En.Ben.. cerita psal. 'Cerita Kreatif aku pasal Ben'. Dia nak cari 10 orang lagi unt dimasukkan dlm bloglist dia. Aku xdpat pun. Kecewa la agaknya sampai aku bawak diri semalam ke Shopping Complex dan xupdate 1 hari semalam sebab kecewa punya psal. huhu. Erm.. xpewlah. Aku bley bawa blog aku sendiri ke persada dunia bloggers Malaysia.. Maybe bukan cara aku unt guna jalan mcm tu.. Mmg jarang la blog aku masuk benda-benda mcm ni.. Sungguh aku ckp Blog aku xpernah masuk contest ok!. aku xda masa unt semua tue dan xberminat mungkin.Tp kalau korang ada buat contest jgn lupa tag aku sekali sebab mana tahu angin aku nak masuk contest korang tue.. Im so flexible ok.
  • Tapi kalau korang nak tahu blog ni pernah masuk majalah. Majalah apa 'Itu secret' korang cari la sampai dapat. 2 halaman muka surat cerita pasal blog aku jea.Erm.. aku malas nak cerita jea. kang ada yang mempersoalkan balik..Sungguh xtipu. kalau xpercaya pun aku xkisah.. Xda hal pun. aku pun malas nak bagi tahu.Cukup la kalau setakat tahu blog ni pernah masuk majalah.
  • Huh.. cuti sem tinggal beberapa hari jea lagi. Aku xnak balik kolej.. kolej mcm penjara.. Tapi aku nak belajar medical and surgical in nursing. Best! aku suka. Itu jea.. Erm.. ikut ckp mak yea.. jgn ckp macam tue.. mak nak tengok kamu berjaya dapat diploma in nursing. So Must FIGHTING!!!.

No comments:

Post a Comment

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !