"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Monday, May 9, 2011

Proud To Be Indonesian?

  • Sorry lol jikalau terasa.. btw.. aku juz nak cakap dah nama pown negara islam kenapa ada group penyanyi yang lucah mcm ni? heyy.. xmalu kea wei? Ada hati nak tiru ala-ala wonder girl (korea) Helllo! sedar diri sikit.. Indon tetap indon ler.. Btw.. xpayah nak compare dengan korean group sebabnya korang xlayak.. Aku tujukan benda ni kat minah-minah dlm g-string ni! xda kena mengena dengan yang lain.
  • Aku xfaham la dengan Indonesia ni sebabnya diorang ni negara yang mempunyai penganut islam yang paling ramai di dunia tapi cara pemakaian diorang yang kita nampak kt media massa mahupun elektronik xmengambarkan diorang tu mcm islam pun.. Klau yang tutup. tutup sungguh dan kalau yang buka.. buka sungguh.. nasib baik xlupa nak tutup nipple tu.. Naik muak aku tengok.. dan xpayah cakap banyak.. Kat Malaysia pun artis lebih kurang jeaa.. tapi xsakan mcm indonesia sebabnya aku rasa peraturan pemakaian bila buat konsert kat Malaysia lagi ketat berbanding di Indonesia yang lebiih terbuka..xbegitu kawan-kawan?.. dah malas nak bikin panas panjang-panjang.. japg kena saman layang pulak belog aku ni..

peace :)

2 comments:

  1. malaysia pun dh wujud kump ala2 korea. merepek gile

    ReplyDelete
  2. Aah kumpulan bodo tu~
    huhu.. lupa dah nama dia
    koleksi lelaki gay digandingakn bersama..
    nk buat ala-ala suju la konon~

    btw.Kpop in the best!

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !