"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Saturday, November 19, 2011

Khairul Fahmi dikatanya Goalkeeper Indonesia



Kesilapan yang dilakukan akhbar The Sun hari ini. Khairul Fahmi dikatanya goalkeeper Indonesia pada perlawanan  Malaysia menentang Indonesia peringkat akhir kumpulan A (Sukan Sea) pada 17/11/2011 yang lalu.

Aku tahu berita ini daripada fesbuk ! yoo.. agak-agak r nak silap tulis pun.. adoi hai.. dah la Indonesia dan Malaysia xberapa nak kamcing.. #boohs# btw, aku rasa kesilapan ni agak besar jugak r sebab terbitan dari surat khabar.. waduh.. hang buat naya anak orang nih.. shame! shame! kesian..  For the writter open ur eye widely.. read this.. Khairul Fahmi Che Mat is Malaysian Goalkeeper NOT Indonesian Goalkeeper !! Oraight!


# Kesilapan cetak yang mengundang publisiti !


 Nak baca pendapat hangat orang lain mengenai isu ini ----> Oh Media!


3 comments:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !