"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, December 9, 2011

BEN ASHAARI tanya kenapa blog saya lain dari yang lain

Ikuti segmen Abg Ben  bukan Ben 10 yea @!@

Belog korie bukanlah sebuah adaptasi daripada Novel Ombak Rindu, dan jauh kali adaptasi dari novel bersiri Twilight yang berkisahkan tentang cinta... Mungkin sebuah blog adaptasi dari kisah 'Aku bukan Tomboi'? hurm, i dont think so.. tapi lagi mustahil kalau belog ini mengisahkan tentang Karak atau AL-Hijab.. kalau mcm tu mungkin blog ini mencoretkan kisah Tentang Dhia dan Cinta Elyssa...  mungkin? selamilah...


-Salam Kenal-

24 comments:

  1. Salam blogger & salam perkenalan, datang dari blog Ben Ashaari... Nice blog..

    Jom datang melawat blog saya..^^

    http://jomkongsistory.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. kunjungan dari blog ben...have a nice day sahabat

    ReplyDelete
  3. memang dari yang lain hehe ^^
    singgah dari segmen yg same :)

    ReplyDelete
  4. singgah sini n follow

    jemput2 ke blog fendy

    http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  5. datang dari segmen yg sama .. jmput usha belog saye :) http://leeza-awak.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  6. sy datang dari Melaka nak bace blog tuan yang lain dari lain .. terima kasih berkongsi idea

    Ini lah Blog Yang Ben Ashari Pilih..Jemput lah singgah

    ReplyDelete
  7. sedang menyelami..

    hehheh.. :)

    salam singgah.. :)

    ReplyDelete
  8. hai pinkexia !
    tyka dtg from blog abg ben hensem ! sigh* mari tambah kawan ramai2 !

    http://tykadins.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  9. jemput singgah blog ezzat jugak ye

    http://missezzat.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-kenapa-blog.html

    ReplyDelete
  10. salam kenal dan follow :)

    www.akumad.com

    ReplyDelete
  11. siggah dari segmen bro ben.. Jemput sggh ke blog saya juga..

    http://www.shakirshafiee.com/v1/2011/12/09/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain-dari-yang-lain/

    ReplyDelete
  12. dtg dari sabah utk follow sni .. kalau sudi follow la blk yer :)

    http://lifewifvanessa.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  13. Eza singgah sini dari segmen yang sama ^^

    http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  14. haii(:
    kite dah follow blog awkk,
    harap follow blog kite jugak oke?
    http://daniel-happyalways.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  15. Tak sempat join segmen...tp datang dari blog BEN. Salam kenal ...

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum..
    singgah sini..jemputlah singgah blog zai

    http://perempuankampungmoden.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Datang dari segmen yang sama . Singgah sini dan follow :)

    http://crazierlolipop.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  18. hye awak,, dtg dari segmen Ben Ashaari... follow awak! kalau sudi, follow balik yew..

    http://wonderpetzie.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  19. Ye, memang belog awak lain dari yang lain. HEBAT ! jom singgah belog Shiema (:

    http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  20. singgah dr segmen yg sama...done follow u...meh dtg blog sy plak ye...klu sudi follow kembali:)

    http://belogdaku.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

    ReplyDelete
  21. Hai,CIk.Korie^^,singgah dari segmen yang sama^^

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !