"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Friday, December 9, 2011

Hari Keempat : 10 perkara yang saya nak sampaikan kepada seseorang

Hari ini menjelma lagi.. 
patutlah perasaan ini membisikkan sesuatu yang masih xjelas.. 





awk.. dengarlah, melodi ini adalah ayat-ayat cinta yang xdapat saya ungkaikan kepada awk.



Bila keadaan menjadi sepi.. angin mengeluarkan auranya untuk meraikan  daun-daun kering yang berterbangan.. aku terfikirkan seseorang yang aku sendiri tidak kenali.. aku xpasti adakah itu perasaan merindui seseorang ? merindui seseorang yang masih dalam rahsia Allah swt..


Disini, aku ingin sampaikan sesuatu kepada seseorang yang masih berlindung dari jodohku..

  • Assalamualaikum awk , Ini saya.. bakal isteri awk suatu hari nanti..Insyaallah kalau jodoh kita kuat. awk di mana sekarang ? dan siapa awk sebenarnya? tiap detik saya menanti kedatangan awk dalam hidup saya tapi sehingga kini saya masih menanti dan terus menanti dengan penuh kesabaran.. tiap kali usai solat, saya selalu doakan supaya Allah temukan jodoh kita dan saya yakin hari tu pasti akan datang dan saya harap awk pun begitu.. Mengharapkan pertemuan jodoh kita...

  • Awk , kalau awk nak tahu.. saya xpernah memberi cinta saya kepada orang lain,saya hanya harapkan awk sahaja yang  mendapat cinta pertama dan terakhir buat saya.. jadi awk jangan persiakan penantian saya ini. 

  • Awk, katakan jodoh kita tidak kuat di dunia.. katakan saya pergi dulu daripada awk untuk mengadap ilahi.. saya pasti akan menunggu awk disana sebab saya yakin Allah telah menjodohkan kita..

  • Awk , saya janji akan menjadi isteri yang solehah.. dan awk adalah imam saya sehingga akhir hayat.. doakan jodoh kita ini diberkati. 

  • Awk,  saya adalah bakal jururawat.. sekirnya suatu hari nanti awk jatuh sakit saya janji saya akan menjaga awk sedaya yang mungkin sebab saya xsanggup biarkan cinta saya ini terus sakit dan sya akan berterusan menjadi jururawat cinta awk.

  • Awk , dimanapun awk berada sekarang.. saya harap awk dapat menjaga diri awk dengan baik sehingga kita dijodohkan.. sebab pada waktu itu saya sendiri akan menjaga awk dengan cinta kita.

  • Awk , Sekiranya pada waktu ini awk merindui diri saya.. percayalah yang saya juga sedang merindui awk..

  • Awk , Saya ingin awk menjadi orang pertama yang bersama dengan saya dalam melakukan semua perkara yang saya x pernah lakukan dalam dunia ini.. saya nak lakukan bersama dengan awk.. hanya dengan awk.. dan itu akan menjadi kenangan paling manis buat saya.

  • Awk , Mungkin selama ini awk dah banyak kali dikecewakan dengan pasangan awk .. dan sekarang mungkin awk dah berputus asa mencari siapa saya.. saya harap awk tidak akan berputus asa sebab saya sentiasa menunggu kedatangan awk dalam hidup saya.. Allah swt sahaja memberikan jodoh yang salah kepada awk supaya awk dapat mematangkan diri awk sebelum berjumpa dengan saya. jadi awk kena terus bersabar.

  • Awk , Banyak perkara yang saya ingin kongsikan dengan awk .. saya mahu berkongsi kesedihan dan kegembiraan saya bersama awk tapi sekarang saya masih menahan tangisan saya sebab saya hanya nak menangis di sisi awk.

saya akan terus menanti kehadiran awk... cinta saya.






Ikhlas dari saya : cinta awk

1 comment:

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !