"Just live your life . Pedehal dengan kata-kata manusia . .

Thursday, May 24, 2012

Jitra 3# Bowling time !


Assalamualaikum,


Semalam 23.5.12 gaji pekerja masuk so elaun aku pun masuk sekali.. bila elaun semua orang pakat hepi giler. ada yang dah siap rancang list nak beli barang dan aku juga membuat rancanganku sendiri. semalam lepas maghrib aku dan kekawan jitra# keluar ke jitra mall. main boling. saja habiskan sisa masa malam yang free di jitra. nak hilangkan penat bekerja di klinik kesihatan memandangkan semalam aku kena jaga bilik imunisasi (Injection).. lebih 30 orang bayi yang aku cucuk semalam. perh! sejarah dalam hidup aku sebagai  pelajar jp dapat cucuk bayi sebanyak tu. letih meh. xterdaya aku.. tp cucuk jugak.cucuk bayi bukannya senang mcm cucuk orang dewasa. sekali dia mengelupoq masa nak cucuk jenoh nak pegang.btw, semua tu pengalaman yg xmungkin aku dapat selain di klinik jadi memang untunglah ! syukur2!


dah.. jom usha gambar semalam. lihatlah aku dah gemuk.. berat aku dari 55KG dah naik sehingga 60KG sekarang. giler kan? hahaha. rilex sudah. asalkan bmi aku still normal. oh yeah.

Mereka sedang menunggu

dia tembam

ini mata keseluruhan unt satu game..  sikit jea. yealah. setakat baling bola boleh r.. teka yg mana satu nama aku?

tengok lemak dia ^^ haih! jgn cuba tengok tempat lain

Sebelah kiteorang ada budak2 U yg tengah main.. mcm best jea.

Iuuu.. geli doh tp lepas tu aku basuh terus tangan


#Esok dan lusa ada akiviti kolej.. xpasal2 kena balik kolej.. grrr.. huh, sedap lagi duduk dekat asrama jitra.

1 comment:

  1. dok Jitra ke? kolej mana ni?

    wow, cucuk 30 bayi sehari? Kagum! :)

    ReplyDelete

Ask me anything , i will reply as soon as possible . xoxo

Disclaimer!

Maklumat yg terkandung dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sahaja melainkan dinyatakan sebaliknya yang disertakan dengan rujukan. Sebarang persamaan dgn mana-mana individu sama ada yg hidup ataupun mati adalah secara kebetulan dan tidak disengajakan. Sebarang penggunaan artikel atau foto peribadi penulis adalah TIDAK dibenarkan kecuali dengan syarat artikel dan foto tersebut dipautkan (backlink) ke laman entri asal. Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang impak negatif yang disebabkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.

█║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
copyrightreserved.

Target selepas 3 bulan bekerja !